Willem1984
Member
Zeer zeker, ge ziet dat ook als ge hier rondrijdt vind ik (regio Gooik/Lennik/Pepingen), dat Tesla hier goed vertegenwoordigd is (of dat er hier geld zit, afhankelijk hoe je het bekijkt
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Namen, Luik, graag!nog 7 locaties erbij in België
ze staan allen voor "binnenkort"
Tunhout, Brugge ,Tournai, Waver, Namen, Lavaux-Sainte-Anne, Luik
Vind Tesla | Tesla België,
Prachtig, thanks voor de update. Die in België zijn intussen blijkbaar wel al aangepast naar "End of 2018"... zeer benieuwd naar Brugge, 'k heb namelijk zelf een van mijn lokaties voorgesteld aan de verantwoordelijke (en twee andere als mogelijke destination chargers), 't zou moeten lukken natuurlijk Zie het eerder bij VdV Oostkamp gebeuren. Blij met dit nieuws in ieder geval, en als je even de kaart van Europa bekijkt wordt het al helemaal netjes, vooral naar het (zuid-)oosten toe... citytrips comin' up hier alvast.nog 7 locaties erbij in België
ze staan allen voor "binnenkort"
Tunhout, Brugge ,Tournai, Waver, Namen, Lavaux-Sainte-Anne, Luik
Vind Tesla | Tesla België,
Turnhoutnog 7 locaties erbij in België
ze staan allen voor "binnenkort"
Tunhout, Brugge ,Tournai, Waver, Namen, Lavaux-Sainte-Anne, Luik
Vind Tesla | Tesla België,
Zoals gestipuleerd kan de exacte locatie afwijken.Turnhout
Ik ondervind sedert SuC Aalst dat een nabije SuC minder interessant is dan velen denken. Op de heenreis is de batterij koud en krijg je de eerste 10’ slechts 30 kW. Op de terugreis wil je vooral thuis zijn.Zoals gestipuleerd kan de exacte locatie afwijken.
Het wordt het Aldhem hotel in Grobbendonk.
En word ik op de 5e verjaardag van mijn trouwe Classic een locale suc lader.
Yes !
Ik ondervind sedert SuC Aalst dat een nabije SuC minder interessant is dan velen denken. Op de heenreis is de batterij koud en krijg je de eerste 10’ slechts 30 kW. Op de terugreis wil je vooral thuis zijn.
Een SuC op 40 km is interessanter omdat een stop en een koffie dan al wat welkomer zijn, de batterij warm en in mijn geval kon ik voor de files tot aan de lader rijden die voorbij de knelpunten lagen (Machelen, Gent vroeger, Ekeren) en daar wat werken tijdens het laden.
Ik ondervind sedert SuC Aalst dat een nabije SuC minder interessant is dan velen denken. Op de heenreis is de batterij koud en krijg je de eerste 10’ slechts 30 kW. Op de terugreis wil je vooral thuis zijn.
Een SuC op 40 km is interessanter omdat een stop en een koffie dan al wat welkomer zijn, de batterij warm en in mijn geval kon ik voor de files tot aan de lader rijden die voorbij de knelpunten lagen (Machelen, Gent vroeger, Ekeren) en daar wat werken tijdens het laden.
Dat er 1 komt is al goed.Punt is dat 'naast de deur' een vals voordeel is (firstworld problem).Leuk deze discussie, maar denken jullie ook aan de bestuurders die verder weg wonen? Wij kunnen dan kiezen of wij 1 SuC overslaan
Dit las ik oorspronkelijk als een of andere louche lokatie in een stationsbuurt. A dirty mind is a joy forever zekerik zit er midden in SUC central
Het een sluit het ander niet uitDit las ik oorspronkelijk als een of andere louche lokatie in een stationsbuurt. A dirty mind is a joy forever zeker
Desondanks gefeliciteerd met je eerste post, H.Deze avond aan SC Kortrijk ( er zijn nog altijd 2 palen actief) waren al de plaatsen bezet door ICE's.
Politie gebeld, kunnen niks doen is privé-terrein. Daar sta je dan!
Deze avond aan SC Kortrijk ( er zijn nog altijd 2 palen actief) waren al de plaatsen bezet door ICE's.
Politie gebeld, kunnen niks doen is privé-terrein. Daar sta je dan!