Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Here we go again...
enypagej.jpg
 
Hij doet nu 513 km/u

Zelf vanmiddag vanuit Eindhoven ook even geweest om te testen. Was natuurlijk nog half vol, dus laden ging met ca 420 km / hr.
Daar ook nog een Duitser tegengekomen, die even kwam bijladen voordat hij naar Aken terugreed. Hij was bijna leeg en ging naar 641 km / hr !!!!!!! :smile:


20131203_143702.jpg


20131203_144610.jpg


Omdat ik daarna toch nog naar huis zou rijden, en range charge dan geen kwaad kan, heb ik even de max lading getest. Ik kwam (zelfs na nog een half uur wachten....) niet verder dan 499 km rated.... zelfs de climate control en muziek uit wilden niet baten....

20131203_145223.jpg


Ik had zo graag de 500 gezien......:crying:

Volgende week nog maar eens proberen :biggrin:
 
Last edited:

Er zijn nog geen vakken / borden etc.
Het viel me overigens al wel op dat de meeste "ICEs" zodra ze de superchargers zien toch een andere plek kiezen.

En anders eens het volgende idee bij Tesla voorleggen: Indien de homelink in alle Tesla's aanwezig is (dus ook bij de niet Tech pakket bestellers) en net als de supercharger later geactiveerd kan worden, dan zouden we die kunnen gebruiken om de auto te identificeren om een paaltje / hek of wat dan ook te openen? Wellicht dat dit ook op een andere manier via de internet verbinding kan?
 
Zelf vanmiddag vanuit Eindhoven ook even geweest om te testen. Was natuurlijk nog half vol, dus laden ging met ca 420 km / hr.
Daar ook nog een Duitser tegengekomen, die even kwam bijladen voordat hij naar Aken terugreed. Hij was bijna leeg en ging naar 641 km / hr !!!!!!! :smile:


View attachment 37208

Omdat ik daarna toch nog naar huis zou rijden, en range charge dan geen kwaad kan, heb ik even de max lading getest. Ik kwam (zelfs na nog een half uur wachten....) niet verder dan 499 km rated.... zelfs de climate control en muziek uit wilden niet baten....

View attachment 37209

Ik had zo graag de 500 gezien......:crying:

Volgende week nog maar eens proberen :biggrin:

Weet iemand waarom de laadsnelheid op bovenstaande foto's wordt aangegeven in km per uur, terwijl dit bij Loek in kW was? Zie Supercharger in Oosterhout - bevestigd. - Page 20
Is dat een instelling of heeft het te maken met de software versie?
Verder vroeg ik me af of de km/hr altijd wordt aangegeven in Rated Range of dat deze gerelateerd is aan de gekozen weergave (typical of rated).
 
Ach, de arme man zit daar in z'n auto (= soft-iced) zich te verwonderen wat dit nou weer is.
Mark, ik neem aan dat jij 'm even heb bijgepraat; en dat kijken mag, parkeren niet.

- - - Updated - - -

Weet iemand waarom de laadsnelheid op bovenstaande foto's wordt aangegeven in km per uur, terwijl dit bij Loek in kW was? Zie Supercharger in Oosterhout - bevestigd. - Page 20
Is dat een instelling of heeft het te maken met de software versie?
Verder vroeg ik me af of de km/hr altijd wordt aangegeven in Rated Range of dat deze gerelateerd is aan de gekozen weergave (typical of rated).
km/h of kW is idd instelling (dacht bij settings), en de waarde gerelateerd aan typical/range instelling.
 
20131203_175032.jpg
20131203_175105.jpg
20131203_175714.jpg


Na een bezoek in Tilburg maar even doorgereden en ook ik ben ontgroend!
Ik heb de foto's in de juiste volgorde gezet, Mac is niets mis mee daar in Oosterhout bedankt voor de tips was helaas voordeelbonnen vergeten :wink:.
Even kennis gemaakt met Ebullio die op doorreis was, verder was het rustig.
Het was voor mij te mistig om door te rijden naar de first tuesday event..
 
Na een bezoek in Tilburg maar even doorgereden en ook ik ben ontgroend!
Ik heb de foto's in de juiste volgorde gezet, Mac is niets mis mee daar in Oosterhout bedankt voor de tips was helaas voordeelbonnen vergeten :wink:.
Even kennis gemaakt met Ebullio die op doorreis was, verder was het rustig.
Het was voor mij te mistig om door te rijden naar de first tuesday event..

Was leuk om off-line te praten Rick!