Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
hoe snel gaat het laden ?

we kwamen aan en hadden nog 134 kilometer bereik over.
het laden begon met 340 kilometer per uur ongeveer. Later liep dat terug naar 266. We hebben er denk iets van 20 minuten aangestaan en we reden terug met 260 km bereik! Eerst nog even gesproken met een anderen tesla rijder! Hij zat niet op het forum zij die.

ik vroeg me alleen af: is het mogelijk om meer dan 80% te laden bij een supercharger? Wij willen namelijk eind januari naar een beurs in Essen! Het is vanaf Zevenaar totaal 206km (heen en terug). Dat redden we waarschijnlijk net niet met onze 60 kilowatt versie! Of we moeten in Duitsland nog even laden het liefst aan een 22 kw
 
Gevonden in andere thread: Oosterhout op plek 6 en Zevenaar op plek 12 van meest gebruikte (kWh's) SC's de afgelopen 30 dagen:

View attachment 38849

Dit scherm hangt op het kantoor in Hawthorne blijkbaar, foto is de 21e genomen.
Tof! Leuk om te zien dat de NL SuperChargers zo hard naar boven schieten. Dat moet ze daar ook wel aan het denken zetten :)

Tesla zou gewoon een website moeten maken waar we dit (semi) live kunnen volgen, dat is veel leuker.
 
Ik wilde deze posten: bankafschrift
yrepuzu8.jpg
 
Gisteren lekker snel kunnen laden in Zevenaar!

image.jpg


- - - Updated - - -

(waren wel rated kilometers, maar toch ;-))

- - - Updated - - -

Was trouwens voor het eerst dat ik meer dan 105 kW haalde.
Zouden de superchargers nog gefinetuned worden en daardoor steeds iets sneller laden of is het toeval?

image.jpg