Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Nou maar afwachten. :confused:

61449AED-1192-4C30-BEF7-19241F159B48.jpeg
 

Mooi dat er snel een antwoord komt en dat er een bord komt ( wat voor bord ? )
Wat ze wel kunnen doen is expliciet tegen alle gasten zeggen dat ze daar niet mogen parkeren als ze daar niet laden. Ook een bord op receptie balie oid? Dat gaat schijnbaar regelmatig verkeerd.
Borden per plek waarop expliciet staat dat je daar alleen mag staan om te laden.
Vlakken rood/groen kleuren dat het opvalt dat je daar niet zomaar je auto neerzet.
Dat zijn zaken die ze heel makkelijk en snel kunnen regelen, zonder al te veel kosten.
 
Ach ik heb zoiets wel eens gehad in een parkeergarage waar we maandelijks een hoop geld moesten betalen voor een eigen gemarkeerd plekje.
Andere met ook een plek gaven bijv. familie toegang en parkeerde dan op "mijn" plek.

Totdat ik het een keer zat was en mijn auto zo parkeerde dat ze er niet meer uit konden en de gehele dag in vergadering zat.
Vooral toen ze kwamen smeken dat ze weg naar het vliegveld moesten en dreigde hun vliegtuig te missen, was het vooral reden om nog een uurtje in vergadering te blijven. Ik heb er daarna nooit meer last van gehad.

Bij een ander bedrijf waren de privé parkeerplaatsen niet afgesloten maar was dit wel heel duidelijk met borden aangegeven.
Na meerdere waarschuwingen (de politie doet niets) hebben we een auto met een sleepkabel de weg op getrokken en de politie gebeld dat er een auto midden op de weg stond. Deze was binnen 10min weggesleept waarna wij ook daar nooit meer last hadden van auto's op ons terrein.

Ik weet het het is niet goed om eigen rechter te zijn maar dit is echt bezopen.
 
Wellicht een stukje name shaming doen? Zie dat het veel bedrijfswagens zijn met Bedrijfsnaam en telefoonnummer. Gewoon even een belletje met de vraag of al hun personeel zo aso parkeert of enkel de medewerker met dat kenteken :)
Het bedrijf bied mobility diensten aan. Het kunnen dus goed klanten zijn die gebruik maken van deze deelwagens die zich daar zo geparkeerd hebben...
 
Bij de supermarkt in Frankrijk waar ik de afgelopen 2 zomers vaak kwam zijn een paar plekken voor elektrische auto's maar daar zijn ze vergeten de laadpaal te plaatsen. Heerlijke ruime plekken, file parkeren. Top. Je mag 1 keer raden wie daar standaard parkeert :p
Deze zijn overigens niet dicht bij de ingang en nooit ge-iced :D
 
De pilonnen variant bij Verviers heb ik ook gezien, ook stonden ze bij de SuC in Luxemburg. Heel charmant en een duidelijk signaal dat het een bijzondere parkeerplek betreft