Hhmmm, alleen voor de 100 :-(Tesla unlocks even more power (150 kW) out of existing Superchargers, expands rollout
Weet niet of dit alleen in de US is of ook voor EU, maar het zit in ieder geval in update 2019.12.1
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hhmmm, alleen voor de 100 :-(Tesla unlocks even more power (150 kW) out of existing Superchargers, expands rollout
Weet niet of dit alleen in de US is of ook voor EU, maar het zit in ieder geval in update 2019.12.1
Echt niet! Ben in januari en in maart naar Frankrijk gereden en dat gaat perfect!We hebben de M3 AWD LR nu een maand. Superchargen hoort een beetje bij Tesla, maar ...... op die ene keer in Breukelen op dag 1, en alleen om het te ervaren, hebben we nooit een supercharger nodig gehad. Tjeetje, nu moet ik roadtrips gaan doen om een beetje dat Tesla gevoel te ervaren
Range Anxiety is een gevaarlijk monster voor acceptatie elektrisch rijden, maar in het geval van Tesla niet meer dan een schattig marmotje. Toch maar de M3 SR bestellen?
Gouda is nu de Nederlandse versie van Kortrijk geworden? (Gezien het succes aldaar)Is daar iedere dag hetzelfde helaas......
Gouda is nu de Nederlandse versie van Kortrijk geworden? (Gezien het succes aldaar)
Dit soort waarschuwingen helpen wellicht beter (wel in euro's afrekenen dan he...) Gister gezien in Edinburgh, Schotland.Helpt het om dat massaal bij Tesla te melden?
En hoe doe je dat het beste?
Misschien wel bij de mensen die bij Tesla over de plaatsing van de SuC gaan eens de vraag stellen hoe ze op zulke interessante locaties komen. Wellicht dat zij dan met de beheerders van die “probleem locaties” eens om de tafel gaan zitten om een oplossing te vinden, voor zowel de Teslarijders als de ICE rijdende fastfoodies.Helpt het om dat massaal bij Tesla te melden?
En hoe doe je dat het beste?
Die mag van mij wel wat scherperDit soort waarschuwingen helpen wellicht beter (wel in euro's afrekenen dan he...) Gister gezien in Edinburgh, Schotland.
View attachment 402501
Misschien wel bij de mensen die bij Tesla over de plaatsing van de SuC gaan eens de vraag stellen hoe ze op zulke interessante locaties komen. Wellicht dat zij dan met de beheerders van die “probleem locaties” eens om de tafel gaan zitten om een oplossing te vinden, voor zowel de Teslarijders als de ICE rijdende fastfoodies.
Als je het mij vraagt, zijn zulke fastfood locaties op krappe postzegeltjes eigenlijk geen optie voor een SuC locatie. Er zijn in de buurt vastwel betere plekken te vinden om een 12-tal SuC stalls te plaatsen. Volgens mij is die fastfoodstrip in Bleiswijk een stukje ruimer opgezet. (Van wat ik ervan heb gezien een maand of wat geleden in het donker)
Een s75 van eind 2018 heeft een 350v accu. Als je bij je rechtervoorwiel onder de auto naar je accu kijkt zie je een sticker. Daar zul je 350V op zien staan. Helaas kun je dan maar opladen op maximaal 97kW. Ik heb ooit 1x 100kW gezien bij mijn vorige S75.
Hier een 75D 09/2018. Gister geladen op 108 KW bij de SUC te Moers, Duitsland. Dus geen 97kW. Toch vanwege de update? Dit bij een paal nog zonder de model 3 CCS lader.
Hier een 75D 09/2018. Gister geladen op 108 KW bij de SUC te Moers, Duitsland. Dus geen 97kW. Toch vanwege de update? Dit bij een paal nog zonder de model 3 CCS lader.
Kan ik niet helemaal volgen in Zwolle. Waarom zou je achteraan op het terrein parkeren als je niet hoeft te laden?Die mag van mij wel wat scherper
incl non charging Tesla’s Will be removed
Laatst in Zwolle, 1 vrije plek en 3 bezet door niet ladende Tesla’s
Kan je een auto eigenlijk aankoppelen als de eigenaar / sleutel niet in de buurt is gun die mensen wel de idle fee
was ook mijn gedachte toen ik het zag....... Even dacht ik nog een foto maken en hier posten. Dat ging mij dan weer net iets te verKan ik niet helemaal volgen in Zwolle. Waarom zou je achteraan op het terrein parkeren als je niet hoeft te laden?
Nu was ik laatst bij SUC Gouda, maar dat loopt nog niet helemaal lekker.
Van de 8 plekken stond er welgeteld op 1 plek 1 Tesla te laden en op de overige 7 plekken stonden ICE auto's.
Wel handig dan weer dat de laders zo staan dat je dan alsnog kan laden op de rijbaan.
Je bent niet de enige, de update lijkt inderdaad tot in ieder geval 110 kW mogelijk te maken voor 75 kWh batterij: Emil Chr. S. Melar on Twitter
Maar vermoedelijk alleen voor de (zeldzame) 400v batterij variant toch?Je bent niet de enige, de update lijkt inderdaad tot in ieder geval 110 kW mogelijk te maken voor 75 kWh batterij: Emil Chr. S. Melar on Twitter