You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik niet snap:S75 2017 350 V variant
Stond wellicht ingesteld op “Rated” i.p.v. “Typical”.Wat ik niet snap:
Sinds wanneer is 111kW 721km/uur bij een S?
Volgens de laatste geruchten staat Winschoten niet bovenaan in het to-do lijstje. Superchargers in Nederland (NL)
En dat weet je omdat ...?... het frequent bezoekende publiek, is nou niet echt aantrekkelijk.
WAT in Groningen is nog wel de vraag.OK, ik begrijp dat dit dus Groningen/Zuidbroek gaat worden.
Ik stond er laatst ook. Was binnen gereden door de openstaande slagboom. Heb bij verlaten de neus van de auto ver onder de linker slagboom gereden, die toen open ging.. Merkwaardig, maar vond 't wel best zo.Afgelopen week voor het eerst geladen in Bunnik. Had wat haast en niet op het kaartje gekeken dat je bij binnenkomst krijgt.
Sta je bij de uitgang en wil die slagboom niet open. Enfin, terug gereden en opgelost bij de receptie, maar ze kunnen daar qua gemak nog wel leren van Badhoevedorp....
Heb je ook gezien hoe veel Ampere/Stroom er naar binnen ging?Kan bevestigen dat er wat verbeterd is! Kreeg vandaag in Urmond 106 kW piek op mijn 75D van februari 2018 (350V pack) Voorheen nog nooit meer dan 97 kW gezien. Mooi! Versie 2019.12.1.1.1.1.1.1
Bedrijf BAM uit Groningen (eigenlijk Zuidbroek) of bedoel je Groningen als supercharger locatie?
Heb je ook gezien hoe veel Ampere/Stroom er naar binnen ging?
kW is het resultaat van voltage en stroom en ik ben vooral benieuwd hoe veel stroom er de auto in ging.
Als je je display op "Energy" zet en niet op "Range". Dan staat de batterij ook in procenten en dan kan je zien hoe veel Stroom er naar binnen gaat.Ik kom niet zo vaak bij SuCs, maar dat kun je toch niet zien? Alleen vermogen is aangegeven toch?
Als je je display op "Energy" zet en niet op "Range". Dan staat de batterij ook in procenten en dan kan je zien hoe veel Stroom er naar binnen gaat.
Zo ver ik weet ligt het limiet voor een SuC tussen de 330A en 360A, maar als Tesla dit verhoogt op de 75D's die op 350V werken dan kan dit een voorbode zijn voor de verhoging van de 100D's.
Iemand meer info over 150kW charging? 150kW SuperCharging in Europe