You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is dit hoe het nu overal zou moeten werken?Dat lijkt me onjuist, het zou zo moeten zijn dat de eerste persoon op een stall-pair het maximum moet krijgen wat de auto aan kan op dat moment (nu dus tot 120 kW) en dat de tweede persoon die later komt de rest krijgt (iets meer dan 30 kW als de ander op vol vermogen staat te slurpen). Dit blijft zo tot de eerste persoon tapered en het volledige vermogen van 1 rectifier vrij komt (grofweg 12 kW in vermogen gezakt) waarna de vrijgekomen rectifier bij de tweede persoon zal worden geschakeld. Je kan dus rustig koffie drinken en er vanuit gaan dat jij als eerste bezoeker van een stall-pair gewoon blijft krijgen wat je auto aan kan. Als het vermogen zakt dan is dat omdat jouw wagen daarom vraagt, niet omdat de buurman erbij is gekomen.
Zie ook deze demo van Bjorn Nyland waarin hij exact dat scenario test en hierin ook laat zien dat 1 rectifier stack tot 150 kW vermogen kan leveren.
Zevenaar is ook een rommeltje met 1A, 2A, 3A, 4A, 1B, 2B, 3B, 4B, 5A, 5B, 6A, 6B (even uit mn hoofd).In Oosterhout en Zaltbommel is het in ieder geval goed kijken hoe de a en b pairs zitten.
Nee een S75d van 31-12-2018Toevallig een X75? Of met 350v accu? Die kunnen maar maximaal ~97kw laden.
Nee een S75d van 31-12-2018
Hoe weet ik of ik 350v accu heb?
Dit heeft in Apeldoorn ook een tijdje geduurd voordat het klopte. De laatste 2 stalls heeft zo'n 2 weken geduurd.De status van Dordrecht is niet juist :
View attachment 400922
Volgens status info maar 4 CCS stall's. Ik tel zelf 16 stall's waarvan 10 stall's met CCS :
View attachment 400923
https://electrek.co/2019/04/26/tesla-unlocks-more-power-supercharger-150kw/
Weet niet of dit alleen in de US is of ook voor EU, maar het zit in ieder geval in update 2019.12.1
CCS type 2 kan 350kW aan.Ik heb vanmorgen 2019.12.1 gekregen, changelog was niets bijzonders. Ik twijfel ook of dit in EU wel kan, volgens mij kan de Type-2 stekker geen 150 kW aan.
CCS type 2 kan 350kW aan.
Ah oké, ik snap hem nu!Daarom zei ik ook Type-2 Mijn opmerking gaat dus over de S/X. Niet over de Model 3 die dit inderdaad aan kan via de CCS connector
Volgens mij wel...Citaat
With a new software update coming out this week, Model 3 Long Range vehicles, as well as Model S and Model X vehicles with 100 kWh battery packs, are going to be able to take advantage of the new 150 kW charge rate.
Volgens mij wel...Citaat
With a new software update coming out this week, Model 3 Long Range vehicles, as well as Model S and Model X vehicles with 100 kWh battery packs, are going to be able to take advantage of the new 150 kW charge rate.