Maar vermoedelijk alleen voor de (zeldzame) 400v batterij variant toch?
Net even onder de auto gekropen; ik heb gewoon de 75kWh, 5B, 350VDC
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar vermoedelijk alleen voor de (zeldzame) 400v batterij variant toch?
Fijn dat je even gekeken hebt. Dat is heel mooi nieuws! Nu alleen de update voor mij nog.Net even onder de auto gekropen; ik heb gewoon de 75kWh, 5B, 350VDC
Ben 1 keer in Gouda geweest, en dit zag je natuurlijk wel aankomen. Niet echt een superhandige locatie...niet direct aan de snelweg (als ik me dit goed herinner) en een ICE-paradijs. Ben meer voorstander van ergens achteraan parkeren, wat meer low profile dus. Een KFC of McDonald's bezoeker vragen of hij 10 meter extra wil lopen...word je ook niet vrolijk van.
Kan bevestigen dat er wat verbeterd is! Kreeg vandaag in Urmond 106 kW piek op mijn 75D van februari 2018 (350V pack) Voorheen nog nooit meer dan 97 kW gezien. Mooi! Versie 2019.12.1.1.1.1.1.1Hier een 75D 09/2018. Gister geladen op 108 KW bij de SUC te Moers, Duitsland. Dus geen 97kW. Toch vanwege de update? Dit bij een paal nog zonder de model 3 CCS lader.
Gewoon even tegen de auto aan leunen en kijken of zijn alarm afgaat. Komt ie vanzelf kijkenWil de eigenaar van de Model X bij Supercharger Eindhoven die de Supercharger plek als parkeerplaats gebruikt zijn auto willen verzetten? Verkeerd om geparkeerd en niet ingeplugt...
We willen een kenteken en foto's. Anders werkt naming & shaming niet zo goed.Wil de eigenaar van de Model X bij Supercharger Eindhoven die de Supercharger plek als parkeerplaats gebruikt zijn auto willen verzetten? Verkeerd om geparkeerd en niet ingeplugt...
Ga daar maar niet automatisch van uit.. Ze lopen vaak zat direct naar Oranje Rood, maar meestal nemen ze dan nog wel even het fantsoen om de auto in te pluggen..Wel leuk vraagstuk voor VD Valk. Een Tesla eigenaar die niet komt laden maar alleen parkeren maar wel geld komt besteden in het hotel, bar etc i.p.v. van de 75% die alleen maar komen laden en lekker in de auto blijven zitten of even alleen gratis komen plassen.... welke heb je liever
Wat is de gemiddelde tijd dat iemand staat te laden bij de VdV? Is dat weleens onderzocht?
Voor pakweg 20 minuten laden is een bak koffie, liefst in “to go” verpakking, nog wel te doen. Persoonlijk zou ik meer zien in SuC locaties bij fastfood of self-service tenten. Vooral als je even kort wilt bijladen. Denk dat de bereidheid om een paar euro’s stuk te slaan wel iets groter is als je ook snel de hapje/drankje kunt scoren.