Het zit hem in de "Continuous", want de SuC lijkt wel te pieken boven die stromen.Als je zo'n type plaatje bekijkt:
https://teslatap.com/wp-content/uploads/2017/12/Supercharger-cabinet-label_600.jpg
Dan lijkt het erop dat het niet harder kan dan 135 kW
AC: 3P+N+E op 192A is 192 x 230 x 3 = ~133 kW
DC: 410 VDC * 330A = ~135 kW
Productnummer heeft het zelfs over 135 kW (SC-135)
Heb niet zo'n zelfde plaatje kunnen vinden van een US-versie (ik ga er vanuit dat daar geen "CE" label op zit)
Wel een oude gevonden:
https://s3.amazonaws.com/plugshare.production.photos/photos/11871.jpg
Die gaat niet verder dan 120 kW
Ook nog 1tje die wel specifiek EU noemt:
Photo by A Maclean
Ook niet harder dan 135 kW.
En een V3 supercharger:
https://i.redd.it/m3xqnj4sp2t21.jpg
Pas bij een SoC van 100% bereikt een accu bij Tesla de ~400V, daar onder zal de auto tussen de 360V en 400V aan het laden zijn.