Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat dat toch best kan kloppen hoor. De paar keer dat ik in Amsterdam was zag ik daar veel taxi's aan de SUC staan. Ik kreeg de indruk dat als ze geen ritje te maken hebben, ze rustig wachten tot de auto weer vol is. Dat aftoppen zou dan de gemiddelde laadsnelheid behoorlijk omlaag kunnen brengen.
 
Of is deze webpage gemaakt door een marketing medewerker met weinig verstand van zaken en gaat het eigenlijk om een destination charger?

Kan ook ja. Voor iedereen die niet weet wat we bedoelen. Zie deze pagina: Tesla Supercharger Hotel Eindhoven

Verwacht eind oktober 2015: Tesla Supercharger
....
Eind oktober komt er een oplaadstation op het terrein van Van der Valk Hotel Eindhoven.
 
Als ik het goed heb krijg je met de ios app melding wanneer bijvoorbeeld het alarm af gaat, en melding wanneer het laden gereed is. Dat kent de Android app niet.


Pascal, Dit zou met een heel recente update van de tool op android ook moeten kunnen...

2015-11-02 16.37.00.png
2015-11-02 16.37.54.png
 
Mooi! Ik heb zo'n 6 keer per jaar een ritje naar Eindhoven vanuit Groningen en dan komt deze SuC mooi van pas. Dan hoef ik op deze manier ook niet meer om te rijden via Zevenaar. :)

Ik zie bij details "aantal 6" staan. Zou dat kloppen? Rest van NL is toch overal 8 stalls?

Schuld van Rprp... heeft aangegeven maar 6 keer per jaar te komen:wink: