Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Er staan Tesla-kratten bij vdv Eindhoven. De oplaadplaatsen zijn wel vlak bij de hoofdingang. Deze Vdv is altijd erg druk, de parkeerplaats is altijd erg vol, dus ik ben benieuwd of de Teslaplaatsen alleen bezet zullen worden door Tesla's.
 
Er staan Tesla-kratten bij vdv Eindhoven. De oplaadplaatsen zijn wel vlak bij de hoofdingang. Deze Vdv is altijd erg druk, de parkeerplaats is altijd erg vol, dus ik ben benieuwd of de Teslaplaatsen alleen bezet zullen worden door Tesla's.

Standaard vd Valk verhaal. In Urmond parkeert men ook al als een idioot. Gelukkig niet op de SuC, maar wel rondom de ingang.

Al op die reden kom ik niet al te graag bij vd Valk.

Laten we dus hopen dat het bij Eindhoven niet zo gaat zijn als het daar direct naast de deur komt.
 
Waarom komt er niet bij elke Van der Valk een SuperCharger? Of beter gevraagd: Wanneer komt er bij elke Van der Valk een SuperCharger? Ik gun ze nu al een omzetverhoging.


VDValk Eindhoven vind ik minder goed gelegen : je komt vanop de snelweg niet meer bij de (toekomstige) SuC.

Roadtrippers moeten tijdig de parallelweg nemen, het is nu al duidelijk dat velen daar verkeerd gaan rijden.
 
VDValk Eindhoven vind ik minder goed gelegen : je komt vanop de snelweg niet meer bij de (toekomstige) SuC.

Roadtrippers moeten tijdig de parallelweg nemen, het is nu al duidelijk dat velen daar verkeerd gaan rijden.

Laten we hopen dat men de SuC de eerste keer nadert op de navigatie. Die zal wel tijdig de parallelweg aangeven. Maar neemt niet weg dat er een goede kans is om verkeerd te rijden. Dat gebeurt daar ook al zonder SuC, moet ik helaas voor mijzelf erkennen :)
 
Laten we hopen dat men de SuC de eerste keer nadert op de navigatie. Die zal wel tijdig de parallelweg aangeven. Maar neemt niet weg dat er een goede kans is om verkeerd te rijden. Dat gebeurt daar ook al zonder SuC, moet ik helaas voor mijzelf erkennen :)


In Frankrijk zijn er toch ook meerdere forummembers verkeerd gereden aan een SuC :wink:


Voor mij persoonlijk : met slechts een omweg van 9 km heb ik straks een SuC op mijn dagelijkse route.
Maar ik ga er niet voor omrijden. 8km + de laadtijd - dan laad ik liever thuis, aan nachttarief.
 
Vanuit de Kempen rechts rechts aanhouden :cool:

En m.b.t. de navigatie: het valt me op dat zodra een SuC net open is deze nog niet "bij" is, en dat dat later rechtgetrokken wordt.

Zo werd ik in Oosterhout de eerste keer verwezen naar een afslag die er niet meer was (meteen links, dmv U turn en dan rechts ipv aan verkeerslicht links en daarna over het terrein) en in Urmond stopte de NAV op het punt dat het vd Valk terrein werd opgereden.... maar later zoals gezegd prima aangegeven.
Dus alleen de eersten (flasmu?) zullen er last van hebben, maar die kennen de weg?