Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben een optimist, maar sorry Paul, dit schat ik voorlopig toch wat anders in.
We zullen zien (tenzij ze die verkeersregelaars continu gaan inzetten :wink:)

Misschien valt het mee. Soms is het te evident en parkeert men daar niet. De keren dat ik in Urmond was heb ik niet gezien dat de normale laadplekken, onderaan de trap, geiced waren. Als het maar duidelijk is en je in de kijker valt.
 
Ech waar? Dat zou dan ech mooi weze dan! Heeftet dan tochnog zin dat gekles allemaal!

Ehh excuus.. Ik zal maar niet in de Rdm mode blijven hangen. De locatie lijkt mij bijzonder geschikt vanwege de nabijheid van één de mooiste verkeerspleinen van Nederland, waar menig Tesla rijder zijn accu zou willen opladen. Vooral ARA regio automobilisten (Amsterdan-Rotterdam-Antwerpen) zullen hier dankbaar voor zijn.

Knooppunt_Ridderkerk_-_RWS_187204.jpg
 
Ha, hier ben ik. Zoals beloofd ben ik als reporter eens gaan kijken. Het schiet hard op, in feite is het nu een kwestie van rommel opruimen, straat vegen en laatste randjes bijwerken. En natuurlijk het aanschroeven van de kabels.
Ik heb even gesproken met de medewerker van BAM die daar mee bezig was. Hij verwacht dat deze week de stroom er op zal staan.
In feite is dit een heel mooie lokatie en Van der Valk verdient hier wel een compliment. Samen met de bestaande laadpunten gaat het om 14 laadplekken op een rij. Ook wel goed dat de andere EV's en PHEV nog eens duidelijk het verschil kunnen zien.

Uiteraard heb ik nog even nagevraagd. Volgens deze medewerker is het steeds even afwachten welke BAM ploeg een klus krijgt. Ik begrijp dat zij, op Tilburg na, alle SUC's in Nederland hebben aangesloten.

Na enig omzichtig navragen kreeg ik te horen dat er bijvoorbeeld binnenkort een ploeg van hen naar Heerenveen gaat. Ik vroeg, gaat het om hetzelfde? Ja, Superchargers.
Ervan uitgaande dat deze aardige man gewoon vertelde wat hij wist en geen mist oproept is dit toch wellicht een primeur.

Er stond nog een Tesla, maar ik heb niet kunnen achterhalen van die is.

IMG_0431.JPG
IMG_0434.JPG
IMG_0436.JPG


Niet direct de meest voor de hand liggende lokatie gezien de nabijheid van Zwolle maar in het kader van de gewenste verdichting voor straks als we met veel meer zijn is het wel toe te juichen. En natuurlijk geldt: Elke SuC is er een.

Schermafbeelding 2015-11-17 om 11.46.09.png
 
Niet direct de meest voor de hand liggende lokatie gezien de nabijheid van Zwolle maar in het kader van de gewenste verdichting voor straks als we met veel meer zijn is het wel toe te juichen. En natuurlijk geldt: Elke SuC is er een.

Mooi werk Hans!
Maar een dingetje: hoe zeker is het dat een eventuele volgende SuC bij een Vd Valk is? Er is een klein stukje noordelijker, bij het knooppunt tussen de A32 en A7 een HAje restaurant. Dat zou me een veel logischer plek lijken....

We moeten het maar afwachten.
haje heerenveen.png
 
Mooie verslaggeving! Wel staat de marker van Hans bij van der Valk Wolvega. Er is geen van der Valk in Heerenveen dus het gaat vast een ander plekje worden, ergens langs de A7 vermoed ik..
Mooi werk Hans!
Maar een dingetje: hoe zeker is het dat een eventuele volgende SuC bij een Vd Valk is? Er is een klein stukje noordelijker, bij het knooppunt tussen de A32 en A7 een HAje restaurant. Dat zou me een veel logischer plek lijken....

We moeten het maar afwachten.View attachment 101205