Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Prima Wiki? Die ziet er verschrikkelijk uit. Niet echt aantrekkelijk om daar te gaan zoeken naar informatie. Voor Nederlandstalige info zou er dan weer een subfolder aangemaakt moeten worden waardoor het nog lastig wordt voor een nieuwe eigenaar om de juiste informatie te vinden.
Een heldere website, waar de aangeboden informatie door een aantal moderatoren wordt gecontroleerd op juistheid, taalgebruik, onpartijdigheid, waarde etc lijkt me een veel beter resultaat te geven.

En teslarati?
 
Als beginner, zou ik opteren voor een website waar in diverse categorieën de nodige informatie is terug te vinden. Gelijk een vereniging/stichting/coöperatie op willen zetten lijkt mij ook een brugje te ver, vooral omdat het de initiatiefnemers dan (veel) tijd gaat kosten en men de vraag moet stellen wat er veranderd t.o.v. de huidige (spontane) initiatieven die hier al eenvoudig op dit forum ontstaan. Een vereniging/stichting/coöperatie brengt al snel verplichtingen, verantwoordelijkheden en verwachtingen met zich mee die ik in ieder geval zelf niet aan wil gaan. Ik weet wat het is, naast de eindverantwoordelijke van een zelfstandige onderneming bekleed ik namelijk al bestuursfuncties bij drie verschillende verenigingen/stichtingen en heb het dus al meer dan druk zat! Desalniettemin veel succes voor diegene die het eventueel toch willen opstarten en mij kunnen ze eventueel als lid welkom heten.
 
Sorry dat ik even ontopic ga... ;)

Leuk om jullie vandaag te hebben ontmoet @ Suc Eindhoven! En dank voor de taart TLS1958!

Dank aan Leon ook voor de lift.
Ik dacht, meerijden in een 85D is een goede manier om de pijn van het wachten tot donderdag te verzachten... helaas pakte dat plan averechts uit :crying:
 
En het was gezellig, nu nog elke twee maanden een "TeslaTeamTimes" of iets dergelijks zoals gesuggereerd.
Ik doe graag mee!
Het was zeker gezellig Harry. Nog hartelijk bedankt voor het gebak en de koffie voor iedereen, zeer genereus. Ben ook heel benieuwd hoe je ambitieuze plannen voor het energie neutrale hotel tegenover Tesla zich gaat ontwikkelen. Heel veel succes.

Ik blijf me verbazen over de inspiratie beweging die Tesla ingang heeft gezet en alle spin-offs die daaruit voortkomen. Dat de politiek dat nou niet inziet verbaasd me en frustreert me.
 
Ook wel elders op het forum te vinden maar hoort hier thuis denk ik: Official Opening: Supercharger Eindhoven | Tesla Motors

"Wij willen u graag uitnodigen voor de officiële opening ons 200ste Supercharger station in Europa en tevens ook nummer zeven in Nederland. U bent samen met uw familie en vrienden van harte welkom bij de opening op vrijdag 4 december van 12:00 - 13:30 uur, het officiele moment vindt plaats om 12:30 uur."
 
Ook wel elders op het forum te vinden maar hoort hier thuis denk ik: Official Opening: Supercharger Eindhoven | Tesla Motors

"Wij willen u graag uitnodigen voor de officiële opening ons 200ste Supercharger station in Europa en tevens ook nummer zeven in Nederland. U bent samen met uw familie en vrienden van harte welkom bij de opening op vrijdag 4 december van 12:00 - 13:30 uur, het officiele moment vindt plaats om 12:30 uur."
Lukt mij niet vrijdag, mijn persoonlijke "inwijding" wordt donderdagochtend 3 december ergens tussen 8.30 en 9.30 uur :biggrin:
 
69c7df7cb982213ea2e1604c1ef1cece.jpg


Eindhoven SuC officieel geopend.