Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
een mens zou zich nog afvragen hoe wij dat ooit gedaan hebben met 0 (nul, zero, null, cero , ...) superchargers in West-Europa.;):p


overigens was Fastned toen ook nog zo goed als nergens én konden we er toch niet snel-laden wegens geen CHAdeMO adapter.
en oh ja, de rode stekker was er ook niet.


ah.... die goeie ouwe tijd.
:)
 
Last edited:
eventueel nu extra laden in Antwerpen, dat is redelijk te doen.
Ik kom uit Tilburg en op de heenweg loont het niet in Oosterhout te stoppen en op de terugweg via Antwerpen voelt niet goed. Maar wat S-19910 al schreef, halverwege is een fastnet station en overal is stroom dus je komt er wel. Ik verkies om alleen thuis of SuC te laden en heb mijn snelheid gewoon aangepast en ben gewoon op en neer naar huis gereden. Uiteindelijk kostte dat minder tijd dan ergens stoppen om te laden.
 
9423B5EF-48D9-41AB-B511-41410B50EC07.jpeg
8F171F5E-1329-4378-826B-2D229B1C35F0.jpeg
8C0F1A80-1ACF-47C1-BACC-06F6820E3B3D.jpeg


Ondertussen in Hoorn !
 
In Eindhoven wordt inderdaad gewerkt aan 24 nieuwe (extra) stalls. Ik weet niet of de oude 8 verdwijnen. Ook zie ik niet genoeg nieuwe ACDC converters staan (tel er 8). Ik denk dat ze ook hier misschien later pas alles aansluiten.

Mijn schatting is voor nu 16 nieuwe stalls, later 8 erbij. Of nog logischer, ze activeren die 16 en verplaatsen daarna de 8 oude stalls en 4 oude ACDC converters voor een totaal van 24 stalls.

De locatie is absoluut beter. Terwijl ik dit schrijf wordt ik weer geblokkeerd door een lossende vrachtwagen.

IMG_20180320_093408.jpg
 
  • Informative
Reactions: Karim DB
Inderdaad goed nieuws! In Eindhoven zijn ze begonnen met de uitbreiding. Naar verluidt komen er 24 (!!) stalls.
Yippie!! :cool:
De werken zouden 2 weken in beslag nemen. De plek wordt ook beter; de huidige 8 stalls staan te dicht bij de vrachtwagen laad- en losplek. Regelmatig sta je daardoor geblokkeerd.



View attachment 287616
Waar komen de nieuwe te staan? Tot op heden nooit last gehad dat ik daar geblokkeerd werdt tijdens het laden met een phev.
 
Waar komen de nieuwe te staan? Tot op heden nooit last gehad dat ik daar geblokkeerd werdt tijdens het laden met een phev.

Ik heb hierboven een foto geplaatst met de nieuwe locatie: Superchargers in Nederland (NL)

Dat is eigenlijk tegenover de laadpalen voor andere EV's. Ook kun je aan de andere kant gaan staan, dus links en rechts in de foto aan weerszijden van de toekomstige laadpalen.