Riestad
Member
Die adapter gaat er komen volgens Elon, ik zal er zeker een bestellen ( indien we gewoon met 100+ kunnen laden )Had ergens gehoord dat met CCS adapters niet "mogen"? Van de CCS instanties o.i.d.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die adapter gaat er komen volgens Elon, ik zal er zeker een bestellen ( indien we gewoon met 100+ kunnen laden )Had ergens gehoord dat met CCS adapters niet "mogen"? Van de CCS instanties o.i.d.
Die hebben ze helemaal niet nodig. S.v.p. wel goed kijken. Aan de SuC zit of alleen een type 2, of zowel een type 2 als een CCS-stekker.Die kopen dan heel snel een CCS naar type2 SuC adapter voor hun auto.
Heb je link naar die adapter? Ik ben hem nog niet tegen gekomen.Ging om "Model 3 priority" bij SuC's met CCS.
Een S of X kan nu met adapter ook al terecht bij niet-Tesla CCS.
Oh, ik dacht dat die al lang bestond. Foutje!Heb je link naar die adapter? Ik ben hem nog niet tegen gekomen.
Ging om "Model 3 priority" bij SuC's met CCS.
Een S of X kan nu met adapter ook al terecht bij niet-Tesla CCS.
Zwolle. Zie 2 post erboven (media kwam niet meeWaar is dit precies?
Ah excuses, die zag ik over het hoofd!Zwolle. Zie 2 post erboven (media kwam niet mee)
Grote kans dat deze 4 ook van CCS worden voorzien.
Gisteren was ik na een 45 minuten snelweg rijden (circa 120/130km/u) aangekomen bij de SuC in Apeldoorn. Ik had nog 50% lading en hing hem aan de SuC. De beide stalls naast mij waren leeg, maar ik kwam niet boven de 60kW uit. Komt dat doordat het buiten koud is? Ik zou toch verwachten dat de auto wel op temperatuur zou zijn...