Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Kwam dit hier al langs?
SuC Badhoevedorp Corendon Restaurant.
Als je je keyfob laat zien krijg je wat lekkers voor Tesla-rijders.
De Zalmburger kan ik echt aanbevelen :)
20181211_065114.jpg
 
Kwam dit hier al langs?
SuC Badhoevedorp Corendon Restaurant.
Als je je keyfob laat zien krijg je wat lekkers voor Tesla-rijders.
De Zalmburger kan ik echt aanbevelen :)
View attachment 359997
Ik dacht het wel, maar aanbevelingen mbt het menu zijn erg welkom :) . Waarschijnlijk gaan wij het daar volgende week eens proberen bij “Cor en Don” (verwacht wel wat drukte ivm met de kerstvakantie-uittocht)
 
  • Like
Reactions: MissAutobahn
Kwam dit hier al langs?
SuC Badhoevedorp Corendon Restaurant.
Als je je keyfob laat zien krijg je wat lekkers voor Tesla-rijders.
De Zalmburger kan ik echt aanbevelen :)

Moeten alle Model3-bijtellings-totalcostofownership-excelsheets weer worden herzien met de kosten van een extra keyfob en hoeveel keer je bij Badhoevedorp moet laden voordat die kosten eruit hebt ;)
 
Beste meneer xxx,

Allereerst onze welgemeende excuses voor dit voorval. Wij zullen al onze bestuurders aanspreken hierop, het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze voertuigen laadplaatsen bezet houden. U kunt uw community laten weten dat wij onze bestuurders hierop zullen aanspreken en gaan ervan uit dat dit niet meer zal voorkomen.


Met vriendelijke groet,


mevr Oosterbaan
Wagenparkcoördinator
Scholtens Groep
Geert Scholtenslaan 10, Wognum
Postbus 8, 1687 ZG Wognum

Site : www.scholtens.eu


Er op aanspreken werkt dus prima.
Lijkt me wel zo netjes om even de contactinfo weg te halen.
 
Weer 20 minuten TeslaBjörnblablabla maar hij oppert hier iets interessants: dat als je in koudere condities naar een Supercharger navigeert Tesla de batterij op een hogere temperatuur zou conditioneren zodat de SuC de laadsnelheid niet hoeft te beperken vanwege een koude batterij. En dat alleen als je dus de SuC als bestemming hebt ingegeven, anders zou het pack kouder blijven.
Het zou een verklaring kunnen zijn voor de wisselende ervaringen qua laadsnelheden die hier op het forum soms worden gemeld.
Een suggestie die we met wat eenvoudige testen zouden kunnen valideren lijkt me.
 
Last edited:
Ik vraag me af hoe het werkt met die 2 kabels, ze kunnen toch niet simultaan onder spanning staan? Is er dan een extra schakeldoos in de suc stall zelf om te kiezen welke kabel er onder stroom/spanning komt? Ik dacht tot nu dat er in de stall 'niets' zat en dat de schakeling enkel in de grote grijze suc kast gebeurde.
 
  • Like
Reactions: Jobbeke
Ik vraag me af hoe het werkt met die 2 kabels, ze kunnen toch niet simultaan onder spanning staan? Is er dan een extra schakeldoos in de suc stall zelf om te kiezen welke kabel er onder stroom/spanning komt? Ik dacht tot nu dat er in de stall 'niets' zat en dat de schakeling enkel in de grote grijze suc kast gebeurde.
Er zal een handshake plaats vinden waarna er pas spanning op de gekozen kabel kan komen.
 
  • Like
Reactions: Michel3
Ik was er vanavond. er zijn 8 stalls bijgekomen met twee kabels. Daarmee is het aantal op 28 gekomen en er zijn er nog vier in aantocht.

In gesprekken met crewleden (met terughoudendheid wat foto's betreft) begreep ik dat het de bedoeling is dat in januari elke SuC in NL een aantal gecombineerde stalls krijgt, waar mogelijk in combinatie met extensie.
Er werd ook gezegd dat er haast achter zit en dat Elon beloofd heeft persoonlijk mee te helpen. Misschien een bezoekje aan NL binnenkort?

Leuk is dat de gecombineerde stalls een priority sticker hebben voor Model 3.

Er stond ook een Model 3, met NL kenteken en CCS poort. Het zal met de goedkeuring dan al wel een tijdje goed zitten.
Schermafbeelding 2018-12-12 om 22.09.23.png Schermafbeelding 2018-12-12 om 22.05.33.png Schermafbeelding 2018-12-12 om 22.02.13.png Schermafbeelding 2018-12-12 om 22.07.20.png Schermafbeelding 2018-12-12 om 21.59.28.png Schermafbeelding 2018-12-12 om 22.41.40.png

Hier enkele foto's. Was trouwens wel koud, Even wennen.
 
Beste meneer xxx,

Allereerst onze welgemeende excuses voor dit voorval. Wij zullen al onze bestuurders aanspreken hierop, het is natuurlijk niet de bedoeling dat onze voertuigen laadplaatsen bezet houden. U kunt uw community laten weten dat wij onze bestuurders hierop zullen aanspreken en gaan ervan uit dat dit niet meer zal voorkomen.


Met vriendelijke groet,


L.A. (Laura) Oosterbaan
Wagenparkcoördinator
Scholtens Groep
Geert Scholtenslaan 10, Wognum
Postbus 8, 1687 ZG Wognum

Telefoon : (0229) 28 18 00
Email : [email protected]
Site : www.scholtens.eu


Er op aanspreken werkt dus prima.
Top!