Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
waarschijnlijk komt er binnenkort een supercharger bij Valk Ridderkerk. Ze hebben al een tesla destination charger. lees net dat ze extra parkeerruimte hebben aangekocht:)

Lijkt me ook zo’n ideale plek. Overigens hangen er aan de achterzijde van het hotel een paar destination chargers met lange kabel. Gebruik ik refelmatig en nog nooit volledig bezet gezien.
 
Oeps, SuC Oosterhout Stall 1A. Ik heb hem al bij Tesla gemeld.

IMG_6465.jpg
 
Hier in het Oosten zijn er ook bar weinig, Holten staat op de planning, de A1 is toch een vrij drukke route lijkt me. In Almelo moet ik nog even thuis of op de zaak laden.
Almelo is ook volstrekt onlogisch, want geen doorgaande route. In Apeldoorn staat er eentje en dan kom je altijd thuis. Emsbüren zit aan de oostkant. Als er al wat tussen komt, dan is Van der Valk Hengelo logischer, maar nodig is het niet. Apeldoorn is vaak druk, dus extra stalls zouden prettig zijn.
 
  • Like
Reactions: woes
Volgens mij hebben we het in Twente wel gunstig qua snellaadmogelijkheden. Iedere kant op is er wel een SuC te vinden binnen 100 km rijden (Zevenaar, Apeldoorn, Emsbüren, Zwolle), dus ruim binnen de range van je auto. Verder hebben we nog Fastned langs de A1 en zitten er nog wat andere snellaadmogelijkheden. Ik zie mezelf hier niet snel stranden in elk geval.
 
Geen flauwe paal...
@wooter en nav. onze eerste SuC ervaring hier om de hoek, nu gelukkig geen flauwe paal. Vandaag te Suc Dordt vdValk met links en rechts ladende Tesla's... ? denk ik, er waren iig laadkabels aangesloten. Een volgende keer even opletten of ze niet staan te niksen! 70kW is okay.
Wh/km staan we ook wel van te kijken trouwens...
upload_2019-3-1_19-11-56.png

upload_2019-3-1_19-11-56.png
 

Attachments

  • SuC Dordt 20190301_134716.jpg
    SuC Dordt 20190301_134716.jpg
    167.1 KB · Views: 38
Net even in Zevenaar wezen bijladen. Mag ik zeggen dat ik het een rommeltje vind? Er zijn een paar stalls bijgepropt op een plek waarbij je met een X moet afvragen of het wel gaat passen qua doorgaand verkeer, vooral als er een kleine vracht-/bakwagen op de parkeerplaats er tegenover geparkeerd staat. Een M3, toevallig stond er daar een te laden, past net. Daarbij geen prullenbak te vinden bij de stalls, is dat iets waar de locatiebeheerder voor moet zorgen?
 
  • Like
Reactions: slk-A4
Waar kun je überhaupt al deze info vinden ipv alleen hier. Ik zie op de tesla site alleen staan dat Delft en Leiden eentje krijgen maar geen datum. Gouda staat er niet tussen? Ik zou erg blij zijn met een suc inde buurt.

Cyril

Vandaag was ik in Gouda en effe langsgereden. Geen enkele activiteit te bekennen. Kabels komen uit de grond,maar nog geen stalls te bekennen. Niet naar de omvormers gezocht moet ik bekennen.
 
  • Informative
Reactions: slk-A4
Vandaag was ik in Gouda en effe langsgereden. Geen enkele activiteit te bekennen. Kabels komen uit de grond,maar nog geen stalls te bekennen. Niet naar de omvormers gezocht moet ik bekennen.
Waar kun je überhaupt al deze info vinden ipv alleen hier. Ik zie op de tesla site alleen staan dat Delft en Leiden eentje krijgen maar geen datum. Gouda staat er niet tussen? Ik zou erg blij zijn met een suc inde buurt.

Cyril

supercharge.info

Vandaag was ik in Gouda en effe langsgereden. Geen enkele activiteit te bekennen. Kabels komen uit de grond,maar nog geen stalls te bekennen. Niet naar de omvormers gezocht moet ik bekennen.

Is al weken zo... teleurstellend dat het stil ligt.