Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mij is er van plan veranderd. eerste idee was Hilversum, zou bijvoorbeeld Valk de Witte Bergen geweest kunnen zijn. Nu staat Naarden in aanbouw en is in Hilversum niets bekend. Denk dus dat dat nooit is bijgewerkt. Waarom Naarden zo lang duurt weet niemand. Lokatie is klaar. Denk dat het of is dat ze bijvoorbeeld de allernieuwste superchargers willen installeren of dat wellicht er onvoldoende stroom beschikbaar is.
 
Bij VdV Apeldoorn (Ughelen) afgelopen dagen bij een half bezette (grotendeels Model S/X) geladen, en daar komt het vermogen tot max 70kW. Heb vanaf mijn huidige opdracht ca 10-15 km gereden met 'accu conditionering' voor het snelladen, en zorg dat ik op als 'enige' op een A of B zuil ben aangesloten. Ligt het nu aan de supercharger? Of wellicht toch een beperking vanuit de lader zelf door Tesla?
 
Bij VdV Apeldoorn (Ughelen) afgelopen dagen bij een half bezette (grotendeels Model S/X) geladen, en daar komt het vermogen tot max 70kW. Heb vanaf mijn huidige opdracht ca 10-15 km gereden met 'accu conditionering' voor het snelladen, en zorg dat ik op als 'enige' op een A of B zuil ben aangesloten. Ligt het nu aan de supercharger? Of wellicht toch een beperking vanuit de lader zelf door Tesla?

Apeldoorn is een ramp als we de verhalen op dit forum moeten geloven. Zou maar even passeren als het mogelijk is.
 
  • Like
Reactions: NielsT
Is er eigenlijk een plaats waar je van een specifieke supercharger de ervaringen kunt lezen/delen? Ik zie in deze topic wel veel "die in ... is goed/slecht" voorbij komen, maar dat zoekt natuurlijk niet even makkelijk wanneer je een tripje wilt maken en een route gaat uitstippelen.

Een soort overzicht van alle SuC's met 'aantal reviews' en 'gemiddelde beoordeling' zou mooi zijn, zeker als je ook nog even zou kunnen doorklikken om de details te lezen.

Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat iets dergelijks nog niet bestaat toch?
 
Naarden giet oan!


upload_2019-10-22_21-1-56.jpeg


upload_2019-10-22_21-2-30.jpeg
 

Attachments

  • upload_2019-10-22_21-1-56.png
    upload_2019-10-22_21-1-56.png
    1.1 MB · Views: 31
  • upload_2019-10-22_21-2-30.png
    upload_2019-10-22_21-2-30.png
    1.1 MB · Views: 32
Is er eigenlijk een plaats waar je van een specifieke supercharger de ervaringen kunt lezen/delen? Ik zie in deze topic wel veel "die in ... is goed/slecht" voorbij komen, maar dat zoekt natuurlijk niet even makkelijk wanneer je een tripje wilt maken en een route gaat uitstippelen.

Een soort overzicht van alle SuC's met 'aantal reviews' en 'gemiddelde beoordeling' zou mooi zijn, zeker als je ook nog even zou kunnen doorklikken om de details te lezen.

Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat iets dergelijks nog niet bestaat toch?
Ja, er is fijne app “Superchargers” en daar zie je van alles. Er veel remarks bij de SuC’s van gebruikers. Superhandig op reis
A0ECF3B1-CEFD-4DBF-AFE2-45120ED5519B.jpeg
A58741ED-09D8-44D6-86B3-11C011D24D19.jpeg
 
Is er eigenlijk een plaats waar je van een specifieke supercharger de ervaringen kunt lezen/delen? Ik zie in deze topic wel veel "die in ... is goed/slecht" voorbij komen, maar dat zoekt natuurlijk niet even makkelijk wanneer je een tripje wilt maken en een route gaat uitstippelen.

Een soort overzicht van alle SuC's met 'aantal reviews' en 'gemiddelde beoordeling' zou mooi zijn, zeker als je ook nog even zou kunnen doorklikken om de details te lezen.

Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat iets dergelijks nog niet bestaat toch?

ik gebruik bij elke laadsessie de app ChargeMap, incl feedback en/of foto