Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Gevonden op Twitter: een recente foto van het supercharger dashboard

ImageUploadedByTapatalk1389349039.307300.jpg


Oosterhout doorgestoten naar plek 4, en Zevenaar plek 7 :)
 
Gevonden op Twitter: een recente foto van het supercharger dashboard

View attachment 40348

Oosterhout doorgestoten naar plek 4, en Zevenaar plek 7 :)

Lijkt alsof de eerste noorse SC Lillehammer is op plek 12, maar het is moeilijk leesbaar. Zou dit niet een reden kunnen zijn om toch meer SC's te plaatsen in NL? Ik kan niet opmaken of de SC in nederland al aan hun max zitten, maar als ze zo groot zijn in relatief zo'n korte periode, dan moet je nadenken over de ontwikkeling in de nabije toekomst.
 
Lijkt alsof de eerste noorse SC Lillehammer is op plek 12, maar het is moeilijk leesbaar. Zou dit niet een reden kunnen zijn om toch meer SC's te plaatsen in NL? Ik kan niet opmaken of de SC in nederland al aan hun max zitten, maar als ze zo groot zijn in relatief zo'n korte periode, dan moet je nadenken over de ontwikkeling in de nabije toekomst.
Meer is altijd beter! Maar ik verwacht ze écht niet in heel Nederland.

De A1 richting de Duitse grens lijkt me nog wel logisch, de A28 naar Groningen en dan de A4. Maar ik laat me verrassen door Tesla!

Zou mooi zijn als we het supercharger dashboard via het web zouden kunnen zien.
+1!

Gewoon op http://supercharger.teslamotors.com/ of iets dergelijks. Lijkt me super tof! Desnoods een wat uitgeklede versie.
 
Lijkt alsof de eerste noorse SC Lillehammer is op plek 12, maar het is moeilijk leesbaar. Zou dit niet een reden kunnen zijn om toch meer SC's te plaatsen in NL? Ik kan niet opmaken of de SC in nederland al aan hun max zitten, maar als ze zo groot zijn in relatief zo'n korte periode, dan moet je nadenken over de ontwikkeling in de nabije toekomst.
Als het nieuwe er helemaal af is zou Oosterhout nog wel eens kunnen gaan zakken, tenzij dat "ons ben zunig" verhaal echt klopt... ( ik rij er nu ook nog voor om :redface: )
 
Supercharger in Oosterhout en Zevenaar (NL)

Nou, zet er eentje bij Utrecht en we veroveren zeker weten plaats 1 :). Maar eend met Wido, of meer beter is?

Eend met Widoh? Doe mij maar gewoon eend met portsaus ofzo ;)

Ik zou richting Groningen wel mooi vinden, ook gezien de route naar Hamburg (boot Noorwegen) en een rond Maastricht?