Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
V3 heeft 1 kabel en groter handvat

Hieronder de V3 stekker in Apeldoorn Oost.
Gisteren daar voor het eerst met een snelheid van 250kW geladen. Dat zakte in ca. 7 minuten af naar ca 160kW maar ik had toen al 170 km bijgeladen, genoeg om thuis te komen (waar ik zelf kan laden) En dat voor een zacht prijsje van 23 ct per kWh.....

IMG_4784.jpeg
 
Gezien dat de CCS2-stekker eigenlijk een lomp ding is, is de versie van Tesla eigenlijk wel een elegante verschijning.
In vergelijking met de enorm lompe kabels en stekkers van Ionity zeker. Scheelt in gewicht meer dan de helft.

wat ik van die taxilader bij schiphol niet begrijp is dat ik vaak meer taxi’s van schiphol taxi in Badhoevedorp zie laden terwijl het daar veel drukker is dan bij de eigen taxilader. Iemand weleens geprobeerd nu de slagbomen al een tijd vernield zijn of “wij” daar ook kunnen laden?
 
In vergelijking met de enorm lompe kabels en stekkers van Ionity zeker. Scheelt in gewicht meer dan de helft.

wat ik van die taxilader bij schiphol niet begrijp is dat ik vaak meer taxi’s van schiphol taxi in Badhoevedorp zie laden terwijl het daar veel drukker is dan bij de eigen taxilader. Iemand weleens geprobeerd nu de slagbomen al een tijd vernield zijn of “wij” daar ook kunnen laden?
Zodra je ingeplugd bent, hoef je de kabel niet meer te ondersteunen ;)
 
Heel eenvoudig als je een eigen paal hebt.
ik betaal 20 cent per kwh aan mijn eigen energie leverancier. Ik gebruik nu een bmw charging kaart ( maar zijn ook andere kaarten ) waar je een vast bedrag per kwh kan laden. Voor 27 cent. Ik kan mijn paal op 45 cent per kwh zetten. Dus ik ontvang 45 cent. Betaal er 27. Dus krijg 18 cent en moet 20 betalen. Dus 2 cent 😉
Waarom zet je het tarief op je paal niet op 47 cent per kwh? Dan rijd je gratis!
 
  • Like
Reactions: Persfoto
Hengelo is open.
Gisteravond nog niet zichtbaar, mijn kantoor zit vlak achter van der Valk. Vanochtend op weg naar kantoor ineens wel. Ondanks de ruime 350 km toch meteen even gaan laden om 8.15 uur. Had sterk het gevoel dat ik de eerste was. En zo niet; laat mij in die waan :)
 

Attachments

  • 4C71420F-EA29-4013-9708-56E06EE99839.jpeg
    4C71420F-EA29-4013-9708-56E06EE99839.jpeg
    991.5 KB · Views: 59
  • 402BB423-FF69-41ED-B236-E1853929373C.jpeg
    402BB423-FF69-41ED-B236-E1853929373C.jpeg
    1.1 MB · Views: 62