Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren in Oosterhout geladen en het vermogen kwam niet hoger dan 60 Kwh
Ik was er helemaal alleen dus heb 'm nog even verplaatst maar helaas dat veranderde niets.

Vandaag moest ik in Arnhem zijn en natuurlijk ook even in Zevenaar geweest.
Ook hier niet meer dan 60 KWh wat zelfs al vlot begon af te nemen tot ik op 350 lading kwam zakt langzaam terug naar 35 KW.

Ik kan me herinneren dat ik ooit 117 KW heb zien staan (maar kan me vergissen)

Is er iets anders ingesteld of mis ik iets
Voorheen was er een getal wat aangaf hoeveel KM/h er geladen werd maar die zag ik niet meer??
ra ra
 
Gisteren in Oosterhout geladen en het vermogen kwam niet hoger dan 60 Kwh
Ik was er helemaal alleen dus heb 'm nog even verplaatst maar helaas dat veranderde niets.

Vandaag moest ik in Arnhem zijn en natuurlijk ook even in Zevenaar geweest.
Ook hier niet meer dan 60 KWh wat zelfs al vlot begon af te nemen tot ik op 350 lading kwam zakt langzaam terug naar 35 KW.

Ik kan me herinneren dat ik ooit 117 KW heb zien staan (maar kan me vergissen)

Is er iets anders ingesteld of mis ik iets
Voorheen was er een getal wat aangaf hoeveel KM/h er geladen werd maar die zag ik niet meer??
ra ra
ergens in de settings kan je aangeven of je de eenheden in in kw-kWh of km/u-km wil zien.

Controls. Settings, language, charging units..
 
Last edited:
Gisteren in Oosterhout geladen en het vermogen kwam niet hoger dan 60 Kwh
Ik was er helemaal alleen dus heb 'm nog even verplaatst maar helaas dat veranderde niets.

Vandaag moest ik in Arnhem zijn en natuurlijk ook even in Zevenaar geweest.
Ook hier niet meer dan 60 KWh wat zelfs al vlot begon af te nemen tot ik op 350 lading kwam zakt langzaam terug naar 35 KW.

Ik kan me herinneren dat ik ooit 117 KW heb zien staan (maar kan me vergissen)

Is er iets anders ingesteld of mis ik iets
Voorheen was er een getal wat aangaf hoeveel KM/h er geladen werd maar die zag ik niet meer??
ra ra

Hoe vol was je batterij (typical range) bij aankomst?
 
Erg handig, die grafiek. Ik heb het even getest en bij mij (Windows 7 PC) werkt het goed in IE en Chrome, maar geeft foutmelding in Firefox (zie screenshot).
ff-error.jpg


Groet, Jeroen
 
Volgens Supercharge.info is er (...) eentje bij in Dld

daarmee is eveneens volgens Supercharge.infode de route Zevenaar - Aichstetten

via Wilnsdorf en Bad Rappenau 710 km en 6:34
en
via Lutterberg en Gramschatzer Wald 766 km 6:39

Ben benieuwd of iemand de tweede route al heeft gedaan en kan vergelijken met de eerste; op de kaart lijkt me de tweede aantrekkelijker omdat je de agglomeraties rond Frankfurt, Mannheim en Stuttgart vermijdt.
 
Zou eigenlijk wel super zijn als we de bezetting van supercharger stations zouden kunnen zie . Zo iets met een webcam hoeft toch niet te veel te kosten
Hoeft niet veel te kosten... maar heeft toch niet veel zin? De meeste 'klanten' zijn binnen een uur weer weg, en je wilt eigenlijk weten wie er op tijdstip xx.xx uur gepland heeft daar te laden (degenen die tegelijk met jou zullen laden zijn ook nog onderweg).