Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
@ Widodh Ik heb sinds januari een opdracht in Leek (en slaap in Aduard). Beide plaatsen liggen vlakbij Groningen. IK woon echter op Kaag (grens Zuid en Noord Holland). IK weet niet waar jij vandaan moet komen maar als ik gebruik wil maken van de SuC in Zwolle zal ik via de A28 moeten rijden (en niet via de A6) en zal daardoor een kleine 40 kilometer moeten omrijden.

Ik denk dat ik er echter wel eens gebruik van ga maken. Al was het alleen maar om eens lekker te kunnen babbelen met andere Tesla rijders. Hotel is overigens prima.

Ik zie overigens dat pvandamcom een post eerder eenzelfde soort post heeft gedaan.
Vanuit Middelburg en dan rijd je dus Utrecht -> Amersfoort -> Zwolle. Allemaal A28.
 
Ik geef het 50% kans dat-ie het vandaag al doet.

Sinds woensdag aangesloten op het Enexis netwerk, dan willen ze het wel deze week af hebben, met de opening van dinsdag in zicht.

Morgen geef ik het 98% kans...

Maar ik ga het nu niet proberen, hoef daar niet te zijn.
 
Was vanochtend in Zwolle. Tesla zelf was bezig de SuC's te testen. De jongen van Tesla verantwoordelijk voor de SuC's in de Benelux ging er vanuit dat ze het het eind van de middag (vrijdag) zouden doen. Daarnaast werd me door een van de mensen verteld dat er nog twee in België komen en dat de SuC in Limburg in week 37/38 wordt gerealiseerd.

foto.JPG


foto.JPG
 
Last edited:
Supercharger in Oosterhout, Zevenaar en Zwolle(NL)

Was vanochtend in Zwolle. Tesla zelf was bezig de SuC's te testen. De jongen van Tesla verantwoordelijk voor de SuC's in de Benelux ging er vanuit dat ze het het eind van de middag (vrijdag) zouden doen. Daarnaast werd me door een van de mensen verteld dat er nog twee in België komen en dat de SuC in Limburg in week 37/38 wordt
Super! Vooral nieuws over Limburg! Ik ga 18 sept naar München (oktoberfest!) en dan hoop ik dat hij klaar is.

Westpoort toevallig?

Sorry, waar ik werk laat ik ivm klanten niet los.