Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Supercharger in Oosterhout, Zevenaar en Zwolle(NL)

Jongens kan iemand de titel aanpassen zodat er een SuC bijkomt. Widodh je route wordt makkelijker
ImageUploadedByTapatalk1410820353.692254.jpg
ImageUploadedByTapatalk1410820369.827044.jpg
ImageUploadedByTapatalk1410820380.827654.jpg
 
Last edited:
Jongens An iemand de titel aanpassen zodat er een SuC bijkomt. Widodh je route wordt makkelijker

Mooi hè? In Zwolle vertelde Tesla dat men met twee locaties in Nederland "bezig" was waarvan er eentje in het zuiden er erg snel zal zijn. Men houdt dus toch weer woord!

Blijven we toch benieuwd waar dan die vijfde zal komen. In Duitsland is het een spel geworden. DSDS.
 
Zou fijn zijn als ie voor 4 oktober klaar is. Weet iemand een verwachte opleveringsdatum?
Eerder ging het gerucht van deze week, maar die halen ze niet denk ik.

4 Oktober moet lukken denk ik.

Heb hem laten toevoegen op Superchargers

Is het dan niet gemakkelijker om de titel te wijzigen in Superchargers in Nederland? :)
Op uw verzoek gedaan!
 
Waarom niet BeNeLux? Komen er toch max 10 oid? IS denk ik makkelijker ook. Denk dat er meer Belgen gebruik gaan maken van de Limburgse..... en Oosterhout is ook niet ver... Lux zou er ook 1 krijgen...

Vanwege de verplichting om dan ook alles in het Frans en Duits te moeten communiceren??? :wink:

En omdat er anders stemmen opgaan dat de SCs niet gelijkelijk zijn verdeeld over de regio's, dus dat de bouwvergunningen alleen kunnen goedgekeurd worden indien er evenveel gepland staan in.... maar ik klaag tenminste niet over de wegen als ik even de grens over ga voor 'nen bicky :rolleyes:
 
Last edited:
Mooi hè? In Zwolle vertelde Tesla dat men met twee locaties in Nederland "bezig" was waarvan er eentje in het zuiden er erg snel zal zijn.

Er was een tijd geleden het gerucht (en zelfs een krantenartikel) over een SuC bij Assen. Nu met Zwolle zal deze er wel niet meer komen. Maar eentje in het noorden van het land zal wel zeer welkom zijn. En als je op de kaart kijkt zou het zelfs een mooie aanvulling zijn icm met Bremen en Hamburg, om maar eens wat te noemen ;)
 
Er was een tijd geleden het gerucht (en zelfs een krantenartikel) over een SuC bij Assen. Nu met Zwolle zal deze er wel niet meer komen. Maar eentje in het noorden van het land zal wel zeer welkom zijn. En als je op de kaart kijkt zou het zelfs een mooie aanvulling zijn icm met Bremen en Hamburg, om maar eens wat te noemen ;)

Iets in de richting van knooppunt Joure zou heel mooi zijn ivm verkeer richting de randstad/noord-Holland. Over Zwolle is al snel 20 minuten omrijden en vanuit Friesland al een stuk meer.

Ach, we wachten rustig af! :) Ik denk dat iedereen wel een bepaalde voorkeurslocatie heeft.
 
Er was een tijd geleden het gerucht (en zelfs een krantenartikel) over een SuC bij Assen. Nu met Zwolle zal deze er wel niet meer komen. Maar eentje in het noorden van het land zal wel zeer welkom zijn. En als je op de kaart kijkt zou het zelfs een mooie aanvulling zijn icm met Bremen en Hamburg, om maar eens wat te noemen ;)

Als je de "oer-gedachte" er bij pakt, d.w.z. dat er vanuit Amsterdam in alle richtingen via SuC Europa kan worden doorgereden ligt het Noorden (en dan niet Assen want dat is niet logisch als je vanuit Amsterdam over de Afsluitdijk naar Noord Duitsland rijdt) wel voor de hand. Ik zou me ook kunnen voorstellen bij de Afsluitdijk, maar er zijn nog veel meer mogelijkheden. Het gaat natuurlijk om de hoeveelheid verkeer die een route rijdt. En blijft ook het idee om op een belangrijke plaats als Schiphol een SuC te bouwen (als extra ondersteuning van een vloot van 170 taxi's zeker denkbaar).

Maar we weten het pas wanneer de aarde wordt omgewoeld, zoals gisteren in Urmond. Ach, het houdt het ook wel leuk toch?