Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is nu juist het nieuwsfeit dat XFrank nu helemaal in Zwolle kan komen :p

Ik ben er geboren. Nooooit heeft Zwolle enige betekenis van waarde gehad in NL, economisch niet, toeristisch niet, helemaal niet.

Toen ik ging studeren in Haarlem en mensen me vroegen waar ik vandaan kwam, keek men me met medelijden aan toen ik 'Zwolle' zei.

Totdat.... Tesla er een 'paar opladers' plaatste. Nu is Zwolle het gesprek van de dag. Zien mensen het als een mijlpaal dat ze nu EINDELIJK in Zwolle kunnen komen.

:)
 
Iets meer over Urmond? Ik moet zo uit München naar huis

Uli van her Duitse Forum ist vandaag wezen kijken. Een van de bouwvakkers zei bij wijze van grap morgen. De laadpalen stonden er een beetje schots en scheef bij, zonder 'cover'. Zal nog een weekje duren denk ik.

Bij deze de foto die UTs genomen heeft
b62213cdef46ffea1726c44cf8f31360.jpg
 
Last edited:
Ik ben er geboren. Nooooit heeft Zwolle enige betekenis van waarde gehad in NL, economisch niet, toeristisch niet, helemaal niet.

Toen ik ging studeren in Haarlem en mensen me vroegen waar ik vandaan kwam, keek men me met medelijden aan toen ik 'Zwolle' zei.

Totdat.... Tesla er een 'paar opladers' plaatste. Nu is Zwolle het gesprek van de dag. Zien mensen het als een mijlpaal dat ze nu EINDELIJK in Zwolle kunnen komen.

:)

Dat klopt allemaal. En het is nog sterker, bij Zwolle begint nu ook de rest van de wereld. Vandaag nog ervaren. Vorige keer uitkienen vanaf Zevenaar heen en terug en nu riant vanaf nul starten daar. De koffie is trouwens goed! Het "haardvuurtje" ook (in de v.d. Valk, nog niet in de 17 inch).
 
Dat klopt allemaal. En het is nog sterker, bij Zwolle begint nu ook de rest van de wereld. Vandaag nog ervaren. Vorige keer uitkienen vanaf Zevenaar heen en terug en nu riant vanaf nul starten daar. De koffie is trouwens goed! Het "haardvuurtje" ook (in de v.d. Valk, nog niet in de 17 inch).

Soms zijn er nog wel eens speciale faciliteiten voor Tesla eigenaren. Is dit bij van de Valk ook ? Zoiets als een aparte tafel of gratis kopje koffie ?
 
Uli van her Duitse Forum ist vandaag wezen kijken. Een van de bouwvakkers zei bij wijze van grap morgen. De laadpalen stonden er een beetje schots en scheef bij, zonder 'cover'. Zal nog een weekje duren denk ik.

Bij deze de foto die UTs genomen heeft
b62213cdef46ffea1726c44cf8f31360.jpg

hmmmmm dan is er verrekte hard doorgewerkt... want ik ben net met mijn zoon effe 120 Km gaan rijden om toch maar eens te kijken.. en wellicht de boel alla Narbonne (zie eerdere foto's) te gaan openen (zelfs de champagne bij)

de hoezen zaten er nu wel bij een heel stel om, en ze stonden kaarsrecht.
Ook had ik t idee dat er een paar al aangesloten waren, maar helaas zat er geen stekker voor naar de tesla aan, anders had ik t ff geprobeerd :)

foto's zijn sh.t met de blackberry.. pic.twitter.com/GCsrtwiJt2 wellicht in t weekend?