Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag onderweg naar Maastricht ook even wezen kijken. Er wordt stevig doorgewerkt. Kwam nog een toekomstige tesla rijder tegen.
eparu6u9.jpg
 
Moet zaterdag vanuit Lierop naar Den Helder maar op die route mag ook nog wel een SuC bijkomen...
Vanuit Oosterhout naar Den Helder is 177 enkel en ik kan daar niet laden dus ik vrees dat ik terug moet vallen op mijn Ice :mad:

Dat zal toch wel lukken?
We hebben pas geleden Oosterhout - Metz gedaan. Dat was 365 km en we hadden nog ruim 30 over toen we in Metz aankwamen.
Dan ga je ook nog door heuvelachtig gebied. De terugweg ging een stuk zuiniger.
 
Da's interessant. Was je helemaal vol bij vertrek vanuit Oosterhout? Wat was de snelheid die je hebt aangehouden?

Ja, in Oosterhout helemaal afgetopt. Met name het energie gebruik in de gaten gehouden. Geprobeerd niet boven de 200kW te komen. Dat kwam neer op een max snelheid op vlakke wegen van 110 km/u.
We moesten naar Nancy. Dus op de terugweg weer bij Metz geladen.
Het laden ging toen niet zo goed. Paal viel regelmatig uit. Voor mij een leermoment dat als je bij een paal lekker snel kunt laden (ruim 550km/u), je 'm maar helemaal vol moet doen. We dachten nu 'm lekker snel half te vullen en op de terugweg pas weer helemaal vol. Die tactiek werkte daar die dag niet zo goed.
 
het is er nu al zo druk, wat moet dat worden als de SuC on-line is ? :wink:

Nog iemand gaan kijken in Urmond ? Ik moet dinsdag Brussel-Keulen h/w doen, en zou dus wel een operationele SuC in Urmond kunnen gebruiken! (zoniet wordt het een reis met de ICE van m'n vrouw - geen Rdio, geen Internet, geen satellietbeelden, maar wel tanken en meer vervuilen - enfin een reis zoals vroeger :frown:)
 
Vandaag ineens 4 witte Tesla's bij SuC Oosterhout. Bleken taxichauffeurs te zijn uit Amsterdam die hun auto's net in Tilburg hadden opgehaald. Zelfstandige ondernemers die zelf hun auto kopen en gezamenlijk de concessie (200 Tesla's) invullen.
Gelukkig toch wit, niet blauw. Zwart leer, luchtvering, piano black, geen panoroof, 85kwh, 19". Als je die config hebt wordt je dus voor taxi aangezien
ImageUploadedByTapatalk1411670589.256063.jpg
 
Vandaag ineens 4 witte Tesla's bij SuC Oosterhout. Bleken taxichauffeurs te zijn uit Amsterdam die hun auto's net in Tilburg hadden opgehaald. Zelfstandige ondernemers die zelf hun auto kopen en gezamenlijk de concessie (200 Tesla's) invullen.
Gelukkig toch wit, niet blauw. Zwart leer, luchtvering, piano black, geen panoroof, 85kwh, 19". Als je die config hebt wordt je dus voor taxi aangezien
View attachment 60014

Gelukkig heb ik pano en zwarte velgen!

Wel gaaf om te zien dat er zo veel gebruik wordt gemaakt van Oosterhout