Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Maar "pas geleden" had je wel andere temperaturen dan nu...

Daarom ga ik het niet doen inderdaad, ik rij weg met een temperatuur onder de 10 graden vrees ik....

- - - Updated - - -

Je kan toch gewoon even bijladen bij een 11/22kW lader? 50km oid, half uurtje op een 22kW

Klopt maar met 4 bijrijders vind ik dat niet ideaal....

- - - Updated - - -

Kom gerust even langs op De Woude, is vrijwel op je route. Je kunt hier 11 kW laden. Drie kwartier, een kop koffie en een praatje verder, en je komt zonder problemen thuis.

Bedankt voor je aanbod, als ik alleen was geweest had ik het zeker niet afgeslagen :biggrin:
 
Moet zaterdag vanuit Lierop naar Den Helder maar op die route mag ook nog wel een SuC bijkomen...
Vanuit Oosterhout naar Den Helder is 177 enkel en ik kan daar niet laden dus ik vrees dat ik terug moet vallen op mijn Ice :mad:

In Den Helder zie ik zo al vier 22kW laders, 24/7 beschikbaar.

Je zult daar toch een tijdje vertoeven dus je kunt daar dan (met duolader) in 2 uurtjes 200 km bijladen.

Ik zou het hier niet op laten afketsen. Zonde om met die vier man de MS te laten staan toch? Het lijkt mij geen probleem

Jan Verfailleweg 5 (2 stuks 22kW)

Havenplein 3 (2 stuks 22kW)

+

Vliestroomlaan 8 (1 stuk 11kW)

Verkeerstorenweg 3 (1 stuk 11kW)
 
Vandaag ineens 4 witte Tesla's bij SuC Oosterhout. Bleken taxichauffeurs te zijn uit Amsterdam die hun auto's net in Tilburg hadden opgehaald. Zelfstandige ondernemers die zelf hun auto kopen en gezamenlijk de concessie (200 Tesla's) invullen.
Gelukkig toch wit, niet blauw. Zwart leer, luchtvering, piano black, geen panoroof, 85kwh, 19". Als je die config hebt wordt je dus voor taxi aangezien
View attachment 60014

Pfff, ik hoop (maar denk van niet) dat deze ondernemers weten waar ze aan beginnen...

Het principe taxi... Wetende dat binnen een paar jaar diensten als Uber het echt (!) wel gemaakt hebben, en nog geen tien jaar later autonoom rijdende auto's je kind naar muziekles (of gaat dat dan gewoon online?) brengen.

En dan nu wel je handtekening onder een wagen van een ton zetten....
 
Toch even reageren op het gedoe met die stoelen.
Inderdaad zijn ze niet perfect, maar voorlopig doe ik het er mee zoals ze zijn afgeleverd.
In mijn 1986 Mercedes cabrio heb ik de lederen stoelen opnieuw laten bekleden voor € 650,00 per stuk.
Als extra'tje heeft die firma van de bestuurdersstoel een zogeheten 'taxi' uitvoering gemaakt met versterkte vering. (ik weeg 90 kg). Kosteloos extra'tje, maar het geeft een prima zit in een auto van 28 jaar oud. Dan moet dat toch ook tegen een schappelijk bedrag in de Tesla S te leveren zijn.
Ik reken vooralsnog op Tesla Motors 'to do the right thing' door een retrofit van de verbeterde stoelen aan te bieden, maar anders ga ik toch eens informeren bij mijn 'mannetje' (in Pijnacker).
 
In Den Helder zie ik zo al vier 22kW laders, 24/7 beschikbaar.

Je zult daar toch een tijdje vertoeven dus je kunt daar dan (met duolader) in 2 uurtjes 200 km bijladen.

Ik zou het hier niet op laten afketsen. Zonde om met die vier man de MS te laten staan toch? Het lijkt mij geen probleem

Jan Verfailleweg 5 (2 stuks 22kW)

Havenplein 3 (2 stuks 22kW)

+

Vliestroomlaan 8 (1 stuk 11kW)

Verkeerstorenweg 3 (1 stuk 11kW)

Zelfs daar zou ik mijn tijd niet aan verspillen. Rij gewoon bedachtzaam en dan is het makkelijk te doen.
 
Supercharger Urmond
sc_ur.jpg

Huidige toestand 9u35 - 26/09/2014
 
Zelfs daar zou ik mijn tijd niet aan verspillen. Rij gewoon bedachtzaam en dan is het makkelijk te doen.

Ik ook, zat vorige week bij een rit die kant op (tot vlak bij Den helder) op een totale range van 472 km (417 gereden bij starten laden bij SuC Tilburg en nog 55 over) en heb niet eens echt langzaam gereden.

Dus ook met wat kouder weer moet het best te doen zijn.

Maar ik reageerde meer op de opmerking dat er in Den Helder niet geladen kan worden.
 
Als ze hier gedaan hebben, mogen ze in Gent beginnen.

Hebben jullie nog vermogen over dan? ;)

Die grijze bak in de achtergrond, stond er 10d geleden ookal en zag er afgewerkt uit en is toch het hart van de installatie denk ik. De transfo dus? Ik denk ook voor zeer binnenkort. @HWS ik denk dat volgend weekend zeker moet lukken. Misschien kan ik volgende week nog een update doen.
Dat lijkt er wel op. Staat er iets op van Enexis? Dan is het de trafo.