Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla accessoires/diensten in NL/BE

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben de eigenaar van het bedrijf, inderdaad als starter is het bedrijf op mijn thuisadres geregistreerd. gelukkig hebben we voldoende ruimte voor de opslag en administratie van het bedrijf.
We doen ons best om Tesla-eigenaren producten van goede kwaliteit met een zeer redelijke prijs te bieden.
Wat voor relatie heb je met dit bedrijf? Heel toevallig beiden zelfde woonplaats?
 
Ik ben de eigenaar van het bedrijf, inderdaad als starter is het bedrijf op mijn thuisadres geregistreerd. gelukkig hebben we voldoende ruimte voor de opslag en administratie van het bedrijf.
We doen ons best om Tesla-eigenaren producten van goede kwaliteit met een zeer redelijke prijs te bieden.
Misschien is het verstandig om je in dat geval als officiële adverteerder of verkoper van deze website te registreren. Zeker als je hier klandizie blijft werven.

Become a vendor
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Misschien is het verstandig om je in dat geval als officiële adverteerder of verkoper van deze website te registreren. Zeker als je hier klandizie blijft werven.

Become a vendor
Bedankt Paulus, dit is inderdaad waar we mee bezig zijn :)
Heel blij om zo'n actieve Tesla-gemeenschap te zien. In de toekomst overwegen we ook installatieservice zoals voor een elektrische achterklep.