Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla app 4.x

This site may earn commission on affiliate links.
Op mijn Android telefoon krijg ik elke 30 seconden midden in beeld steeds een "geen internet verbinding", ongeacht de actieve app. Na stuk voor stuk mijn actieve apps volledig te sluiten, stopte het bij de Tesla app. Meer mensen last van?
 
Op mijn Android telefoon krijg ik elke 30 seconden midden in beeld steeds een "geen internet verbinding", ongeacht de actieve app. Na stuk voor stuk mijn actieve apps volledig te sluiten, stopte het bij de Tesla app. Meer mensen last van?
Ik had hier sinds afgelopen weekend ook last van. Ik heb ook van alles geprobeerd en daarna via de mirror versie 4 erop gezet. Probleem opgelost.
 
De nieuwe app is nu ook officieel beschikbaar via de Google Play store (V4.0.1-646).
Ik heb het idee dat dit heel selectief is. Ik kan hem namelijk nog niet downloaden via de appstore. Ik moet wel zeggen dat het er wel een beetje goedkoop uitziet de auto. Of hebben ze nu de classic ook classic gerenderd :D
Screenshot_20210908-155926_Tesla.jpg
 
Zou het nog kunnen liggen aan de Android versie? Mijn vriendin heeft hem al wel via de Playstore (Android11) en ik nog niet (Android9).
Zag wel dat inderdaad de classic met de classic neus is afgebeeld, maar de kleur blauw klopt niet (komt meer overeen met de 'nieuwe' kleur blauw van nu).
 
Wees blij als je 'm nog niet hebt... Gisteren via Play Store de update binnengekregen. Toen ik zojuist even wilde kijken naar de status van m'n accu en de app startte: uitgelogd, dus opnieuw inloggen. :-( Ok, kan gebeuren. Username+Password, prima wordt geaccepteerd. Daarna de MFA code van de Google Authenticator app, ook geaccepteerd, en dan een draaiend wieltje en na enkele seconden de melding: Request Timeout. Please check your connection or try again later. (Mijn telefoon staat op engels.). De meldingen die een fractie van een seconde in beeld zijn, laten zien dat password en code wel geaccepteerd worden. Zucht. Tig keer geprobeerd...

Edit: wifi uitgezet, en toen lukte het wel. Vreemd dat ondanks - kennelijk - geen internetconnectie de app toch in staat is om mijn password en Google Authenticator code te verifiëren...