Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla en het Coronavirus

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Het is toch wel jammer dat hier op dit forum mensen zijn die andere mensen de mond willen snoeren omdat volgens hen nepnieuws wordt geplaatst. Ik veronderstel dat de meesten hier op het forum volwassen genoeg zijn om de verschillen in het nieuws zelf kunnen inschatten. Wij zijn geen kleine kinderen die door de moderator monddood moeten worden gemaakt. Hierbij komt dat nepnieuws vaak vermakelijk is & dat mag toch zeker in deze C-19 tijd.
Laat de Nederlandse dominee's niet met het vingertje wijzen, naar mensen met een andere mening.
Houdt u aan de conventie van Helsinki.
 
  • Like
Reactions: Tom X
Het is toch wel jammer dat hier op dit forum mensen zijn die andere mensen de mond willen snoeren omdat volgens hen nepnieuws wordt geplaatst. Ik veronderstel dat de meesten hier op het forum volwassen genoeg zijn om de verschillen in het nieuws zelf kunnen inschatten. Wij zijn geen kleine kinderen die door de moderator monddood moeten worden gemaakt. Hierbij komt dat nepnieuws vaak vermakelijk is & dat mag toch zeker in deze C-19 tijd.
Laat de Nederlandse dominee's niet met het vingertje wijzen, naar mensen met een andere mening.
Houdt u aan de conventie van Helsinki.
Monddood? Wat ben jij een dramaqueen. Het is hier geen Turkije of Syrië.
 
Bijzonder te noemen is dat @Limbo2121 meerdere malen om slotjes en dergelijke heeft gevraagd maar zich wel in het draadje blijft melden met stellingen en/of nieuwe verzoeken tot slotjes:)

Zoals gezegd, ik vind dit draadje wel vermakelijk en er is zo nu en dan zelfs een link met Tesla te vinden:) Vindt je dat niet? Dan zou hem lekker links laten liggen...

@wooter, In NL zijn de SEC's gewoon open. Uiteraard voorzien van de benodigde stickers, strepen en andere aankondigingen. Ik neem aan dat dat voor België ook (gaat) geld(en)?
 
Inhoudelijke argumenten moeten niet gemodereerd worden vind ik. Ook al zijn ze van de pot gerukt.
Ik zag hier wel een paar keer dat op de man gespeeld werd ipv op de bal. Als die er uitgehaald worden is alles opgelost.
Moet je maar een paar keer doen en de les is geleerd. Als je in je eigen post ziet staan: “verwijderd door moderator”, dan wordt je vanzelf voorzichter. Hardleersen (ik verwacht niet dat die er zijn), kunnen nog persoonlijk aangepakt worden in private messages en als dat niet helpt even geblokkeerd worden.
 
Bijzonder te noemen is dat @Limbo2121 meerdere malen om slotjes en dergelijke heeft gevraagd maar zich wel in het draadje blijft melden met stellingen en/of nieuwe verzoeken tot slotjes:)
Leuke is dat het topic was weg gezakt en @Limbo2121 deze zelf weer onder het stof vandaan heeft gehaald en vervolgens van mening is dat het topic Tesla-onwaardig is!

Lekker rustig hier ineens.:p

Ik vind dit draadje gewoon Tesla-onwaardig. Ga gewoon lekker los op nu.nl zou ik zeggen.
 
  • Like
  • Disagree
Reactions: Tom X and Exiteer
Status
Not open for further replies.