Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen zaterdag weer mee mogen maken hoe sommige forumleden altijd bereid zijn om andere forumleden te helpen: ik had een setje TPMS sensoren overgenomen van @PaulusdB (ook nog eens tegen een heel mooie prijs). En aangezien hij altijd zo enthousiast is over zijn bandenman (in Ijsselstein) leek het me verstandig om daar dan meteen de banden te laten wisselen. Het ging echter om drie sets die gewisseld moesten worden, verdeeld over twee Tesla's. Het lukte me niet om beide auto's en alle velgen en banden daar te krijgen zonder hulp. Direct bood Paul zijn hulp aan. Hij is twee keer vanuit Ijsselstein naar Breda op en neer gereden en heeft het grootste deel van zijn zaterdag ervoor opgeofferd. Waar maak je zoiets nog mee?
Top, Paul! Nogmaals hartelijk bedankt. En mocht ik een keer kunnen helpen dan doe ik dat graag.

ps aanrader, die bandenservice in Ijsselstein. Je moet geen haast hebben, maar je weet zeker dat Henk alles super zorgvuldig uitvoert. En indien nodig kan hij zelfs velgen richten.
 
ik ben bij voorsprong de gemakkelijkste mens om een cadeau voor te kopen.
Alles onder de noemer: met een "T" is wel okey;)
20180902_095735.jpg

20180902_095757.jpg 20180902_095808.jpg
 
Gewoon omdat het kan! Net terug uit Oostenrijk en morgenavond alweer naar Basel voor de premièredag woensdag van Grand Basel waar Tesla iets verrassends gaat doen. Ik ga weer samen met John. Waarschijnlijk tonen ze de Roadster, want de tentoonstelling heeft alleen maar super- en heel bijzondere auto's, maar dat is nog niet bevestigd. Ben benieuwd. Ik laat me graag verrassen (zolang het niet in een blauwe enveloppe zit).
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Klein maar leuk momentje.

Reed gisteren via Ommen, maar kwam bij het volle marktplein redelijk vast te staan door dicht verkeer om de rivier over te gaan. 5 jochies aan de rand van de weg die enthousiast “Tesla, Tesla” stonden te schreeuwen. En met hun hand het “gas”-gebaar maakten. Raampje open, met big smile vragen wat ze wilden. “Kunt u gas geven, meneer?”. Mijn vermoeden klopte. Dat het een snelle auto was wisten ze, maar dat er geen Ferrari-decibellen uitkwamen kennelijk niet. Het verkeer reed weer door, ik weet niet of mijn korte uitleg over electrisch rijden en dat ik nu “gas” aan het geven was is aangekomen...