Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Allen bedankt voor de wensen. Voorlopig valt het best mee en kan ik redelijk stappen. We zien morgenvroeg wel als de verdoving volledig is uitgewerkt. ;)

Spare us the details Frank, sterkte en en snel herstel toegewenst. Doe je nog mooie artist impressies maken? Heb binnenkort een nieuwe nodig, heb je wat om de tijd te dodeno_O.
Ja Hendrik. Ze zijn nog steeds te bestellen. Als ik er aan denk stuur ik je morgen een mailtje.
 
Een cyste ter grote van een kwartelei is uit mijn bovenkaak weggehaald. En de tandwortels van 4 tanden afgezaagd. Daar waar de Cyste zat was het bot verdwenen en daarom hebben ze bot uit mijn heup genomen om in mijn kaak in te planten.
Als echte zelfstandige wil ik zo snel mogelijk weer aan de slag. Mijn echtgenote verplicht me om tot het weekend niet te werken. Maar dan zal het welletjes geweest zijn..
Morgen wel al eens een toertje maken met de Tesla en bijkomende materialen voor de carport gaan bestellen denk ik.
En, gelukkig is dit forum er nog om de tijd te doden. :)

Pffff. Ik hoop maar dat je je snel weer beter voelt. Sterkte!
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Snel herstel gewenst! Hopelijk heb je niet teveel last van je heup, heb gehoord dat een stukje bot ervan weghalen best pittig kan zijn.
voorlopig valt het allemaal nog wel mee. De heup voelt aan ,als na een stevige val met de mountainbike (wat ik ondertussen wel al ken)
Ik kan normaal stappen (alleen een beetje trager)
Mijn gezicht wordt met de minuut dikker aan de rechter kant. Zodanig dat "blaaskaak" geen scheldwoord meer is, maar een vaststelling.;)
de verdikking kan zich nog te morgen verder zetten. en dan zou het weer de andere kant moeten uit gaan.
Al bij al heb ik niet te klagen, bij de vorige medische ingreep was ik 4 jaar. Als er tussen de volgende hospitalisatie ook 50 jaar tussen zit, ben ik best tevreden.
 
Last edited:
voorlopig valt het allemaal nog wel mee. De heup voelt aan ,als na een stevige val met de mountainbike (wat ik ondertussen wel al ken)
Ik kan normaal stappen (alleen een beetje trager)
Mijn gezicht wordt met de minuut dikker aan de rechter kant. Zodanig dat "blaaskaak" geen scheldwoord meer is, maar een vaststelling.;)
de verdikking kan zich nog te morgen verder zetten. en dan zou het weer de andere kant moeten uit gaan.
Al bij al heb ik niet te klagen, bij de vorige medische ingreep was ik 4 jaar. Als er tussen de volgende hospitalisatie ook 50 jaar tussen zit, ben ik best tevreden.
Klinkt allemaal toch wel heftig maar je pakt het goed op. Hopelijk snel weer beter. Sterkte
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Hij had er natuurlijk ook een nieuw draadje voor moeten beginnen maar ja wie durft dat tegenwoordig nog ? :oops:
Nee, want het was een tesla gebeurtenis, mijn tesla bandje van de E-Rally dat ik nu zo'n 3.5 jaar draag, moest er af tijdens de operatie.:eek:

door het bandje komt een gesprek met vreemden soms wel heel snel uit op "Tesla".;)

ondertussen is het bandje al 3 keer stuk gegaan, en vervangen door een nieuw. ik heb er nog een paar reserve liggen. en dan zijn er ook nog die minder mooie (de witte.)
 
  • Like
Reactions: is3