Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben nog niet jarig (heeft in NL overigens ook nog een speciale betekenis, Xfrank) maar kijk er al naar uit of ik ook deze taart mag aansnijden. Kleur is in ieder geval al goed:)
Misschien ideetje voor het bakkersgilde?
(ps, geplukt van Fb)

Schermafbeelding 2017-02-15 om 21.43.11.png
 
Vandaag naar mijn vaste kapper, een kleine Turkse zaak in Hoofddorp.
Keurig geknipt door één van de medewerkers, afgerekend en ik groet de eigenaar die op de bank bij de uitgang zit en wens hem een fijne dag.
"Daar is weinig fijns aan vandaag", merkt hij op.
Er zit hem duidelijk iets niet lekker, maar daar ben ik maar niet verder op in gegaan.
In plaats daarvan vraag ik hem of hij vandaag ook nog iets leuks wil beleven.
Vragende blik van zijn zijde en ik nodig hem uit om met mij mee naar buiten te lopen.
Bij de auto aangekomen heb ik hem laten instappen, een flink blokje rond gedaan en de gebruikelijke vragen beantwoord.
Er ging duidelijk een wereld voor hem open.
Na afloop heb ik hem weer netjes bij de zaak afgezet.
Op mijn vraag of zijn dag weer OK was, kreeg ik een "Jaaaa" met brede dankbare lach en een ferme handdruk.
En met zoiets is mijn dag ook weer helemaal gemaakt! :)
 
Gisteren was ik bezoeker bij Actemium in Aalter. Stond op de bezoekersparking. Aanmeldprocedure gevolgd bij de receptie waarbij ik ook de nr-plaat moest ingeven. Halverwege de voormiddag kreeg mijn contactpersoon een mailtje. of hij mij wilde melden dat ze ook een lader hebben. Iemand had mijn wagen opgemerkt en via de nr-plaat en het aanmeldsysteem mijn contactpersoon opgezocht. Dat is nu eens attent!
 
Gisteren toegekomen aan Suc in Gent.
Auto ingeplugd en hup naar hotel, want een dringend toilet bezoek drong zich op.
Via D-lys binnen... tot ik vast stond in het sas.
De deur voor mij ging niet open, die achter mij ook niet meer.
Blijkbaar was ik net op sluitingsuur binnen gekomen.
De ober die aan het afsluiten was had me gelukkig nog net gezien ;)
 
  • Funny
Reactions: Monky