Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Iets vergelijkbaars kan gebeuren als iemand die een handgeschakelde auto gewend is in een automaat gaat rijden.
En dan zijn linkervoet niet bewust onder zijn rechterbeen houdt, maar ter plaatse van de plek zet waar normaal het koppelingspedaal zit.
Vervolgens op een gegeven moment denkt te moeten ontkoppelen en dan zijn linkervoet op de rem zet.
Uit schrik zal hij de voet niet van het rempedaal halen, maar hard doordrukken.
Probeer het maar niet uit, ik heb het meegemaakt en je gaat bijkans als medepassagier door de voorruit. Gelukkig zijn er veiligheidsriemen. :confused:
Klopt :)
De linker voet is heeft andere spiermemory als de rechter, als je veel karting hebt gedaan (waar je dus wel met je linkervoet remt) heb je wat beter gevoel. Doe je dat niet, dan zit je met je neus op Dashboards als je ooit met links gaat remmen.
 
Gisteren met het hele gezin een heerlijke tocht door het Jura gebergte gemaakt met mooie hoogteverschillen en afwisselend weilanden, rotsgebergten en bossen. Lekker met de raampjes open. Het was een unieke belevenis om geruisloos door de bergen te zoeven en de vogels en krekels te horen door de open ramen. Zelfs een wilde gemsbok (?) bleef lang op de weg staan dankzij het gebrek aan geluid. Heerlijk afdalen op regen en klimmen met veel vermogensreserve. Bergrijden was nog nooit zo ontspannend!!
 
No comment:rolleyes:

B07A6814-22FA-44A2-BF33-A6CE17ED6003.jpeg
 
Vandaag een ongedacht pretje gehad. Vanuit de A9 komend, richting Hoofddorp sloot er achter ons een model S aan.
Iets verderop, in de buurt van Hoofddorp zijn er drie rijstroken. Daar moesten we weer stoppen voor een verkeerslicht. Hij in de rechter, een motorrijder in de middelste strook en wij in de linker.
De andere model S moet hier ook de lol van hebben gezien, want we knalden beiden bij het groene licht weg, met een loeiende motor tussen ons in die probeerde bij te blijven, maar kansloos bleek.
Bij 85 hielden we beiden alsof het afgesproken was op exact hetzelfde moment netjes in; even later vloog de motor er met 100+ tussen door.
Boys will be boys, na bijna vijf jaar vind ik het af en toe nog steeds leuk. :)
 
Last edited:
mijn schoonzoon, die als technieker werkt bij tesla in Aartselaar, moest voor 2 weken in Oslo gaan werken en was vorige zondag vertrokken. Mijn dochter die hem miste is afgelopen donderdag als verrassing naar Oslo gevlogen en blijft daar tot maandag. Het koppel heeft een model S meegekregen om het weekend door te brengen. Ze zijn nu op roadtrip naar Stavanger om morgen de preekstoelen te beklimmen en dan de lysefjord door te varen en zo terug te keren naar Oslo.

edit,
ze zijn op stap zonder enig pasje , hebben zelfs niks van kabels mee, geen UMC of type 2.
blindelings vertrouwen op het SuC netwerk;)
 
Last edited:
mijn schoonzoon, die als technieker werkt bij tesla in Aartselaar, moest voor 2 weken in Oslo gaan werken en was vorige zondag vertrokken. Mijn dochter die hem miste is afgelopen donderdag als verrassing naar Oslo gevlogen en blijft daar tot maandag. Het koppel heeft een model S meegekregen om het weekend door te brengen. Ze zijn nu op roadtrip naar Stavanger om morgen de preekstoelen te beklimmen en dan de lysefjord door te varen en zo terug te keren naar Oslo.

edit,
ze zijn op stap zonder enig pasje , hebben zelfs niks van kabels mee, geen UMC of type 2.
blindelings vertrouwen op het SuC netwerk;)

Na edit: Mijn stijl! Zo gaat het ook worden, met nog verdere toename van DeC's.
 
Last edited:
Afgelopen zaterdagavond leuke ontmoeting gehad in Tilburg met deze mensen. Man met de pet en zijn vrouw ervoor zijn de hoofdrolspelers. Ze hebben hun hebben en houden in Zwitserland verkocht en reizen nu om de boodschap van Tesla rond te brengen. Dat doen ze o.a. door het bezoeken van hotels en deze warm te maken voor destination chargers.
Ze hebben support van Tesla (publicitair) en willen de hele wereld rond gaan.
Ik zal ze volgen en wanneer ze straks op terugweg zijn uit Noorwegen richting Italië organiseren we een ontmoeting ergens in Duitsland.

Je kunt je op hun nieuwsbrief abonneren via de site.

Binnenkort kom ik hier wat uitgebreider op terug.


Home | Mr and Mrs T on tour


IMG_2449.jpg
 
  • Like
Reactions: Jkadp