You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Tesla is gewoon een Amerikaanse auto met bijbehorend formaat en bouwkwaliteit. Niks nieuws.De typische opvattingen over de traditionele automobiel leverancier worden hier weer gelanceerd in mijn optiek, weinig vernieuwends bij Jag en E-tron. Real life range van de E-tron is nog niet bekend, en de Jaguar valt gewoon tegen. Ik denk dat de X daarin nog helemaal niet zo slecht scoort vergeleken met die andere twee.
Daar ben ik mee oneens. Ik heb hiervoor 4 BMW's gehad (hebben er nog eentje) en een niet relevante Audi, en als ik vergelijk is mijn X het beste afgewerkt en heb ik er de minste storende geluiden in. Ja, ik kom niet van een Mercedes-Benz S-klasse of een 7 reeks, maar ben toch wel bekend met de afwerking van een 5 reeks en een 911, en enkel de 911 is beter, als je ook de juiste opties kiest en niet eindigt met een plastic stuurhuis en de standaard zetels.De Tesla is gewoon een Amerikaanse auto met bijbehorend formaat en bouwkwaliteit. Niks nieuws.
Het kunststof in een BMW is ook niet zo fraai als bij een Mercedes of Audi, maar de naden zijn wel breed. Tussen de deur en de middenstijl kan ik gewoon twee vingers kwijt en zie ik het gelakte metaal. Dit kan beter, als is de afwerking ten opzichte van 2013 aanzienlijk verbeterd.Daar ben ik mee oneens. Ik heb hiervoor 4 BMW's gehad (hebben er nog eentje) en een niet relevante Audi, en als ik vergelijk is mijn X het beste afgewerkt en heb ik er de minste storende geluiden in. Ja, ik kom niet van een Mercedes-Benz S-klasse of een 7 reeks, maar ben toch wel bekend met de afwerking van een 5 reeks en een 911, en enkel de 911 is beter, als je ook de juiste opties kiest en niet eindigt met een plastic stuurhuis en de standaard zetels.
Amerikaanse auto's zitten qua afwerking en kwaliteit nog voorbij die BMW's; het werkt wel maar het is echt overal wel holle plastic en LCD schermpjes die VTech niet meer wou.
Idd, ik heb een bmw en een audi in mijn huishouden en het kunststof van de bmw ziet en voelt goedkoop aan in vergelijking met mijn audi.Het kunststof in een BMW is ook niet zo fraai als bij een Mercedes of Audi, maar de naden zijn wel breed. Tussen de deur en de middenstijl kan ik gewoon twee vingers kwijt en zie ik het gelakte metaal. Dit kan beter, als is de afwerking ten opzichte van 2013 aanzienlijk verbeterd.
Alle vermeende nadelen opsommen, tot zelfs een ontevreden werknemer van Tesla thuis opzoeken. De media in Duitsland doen nog steeds hun best om Tesla te bashen. En natuurlijk gaat die Porsche het helemaal maken. Zelfs de Byton is toch een veel beter concept.De Duitse automobielindustrie slaat terug. Hoe? Met een 45 minuten lange "hit piece" tegen Tesla van de ARD. Tenenkrommend.
Tesla unter Strom
315 km met zo’n dikke batterij?Deze Italianen doen een range test door de accu helemaal leeg te rijden.
Smart / Leaf / Kona / i-Pace / Model S / Zoe
30.000 auto's in 2022. Die maakt Tesla nu al in een maand.De vraag blijft groot . 2022. Tja.
denk eerlijk gezegd van wel. Anders hadden al meerderen dat gedaan. Overigens is het natuurlijk moeilijker om top service te verlenen bij een extreem snel groeien bedrijf vergeleken met een merk dat een stabiele productie heeft.Tesla rules, maar het kan toch niet zo moeilijk zijn om gewoon de service-kwaliteit van Toyota of Lexus te kopiëren?
Tesla rules, of course. Qua wagens. Service van het Tesla-niveau zal geen enkele Porsche-rijder aanvaarden (ja ik weet het, ik val in herhaling). Maar heb ook een nieuwe ervaring van vandaag.
Tesla heeft me net een tweedehands-wagen verkocht, met vier jaar garantie en "controle over 70 punten".
Tja, aflijnen grootlichten waren ze wel even vergeten blijkbaar, want ik raakte vandaag (zeven dagen na aankoop) niet door de technische controle in België. Heb mijn auto vijf minuten nadien afgezet bij "Auto5" waar ze zoiets belachelijks niet begrepen, en de lichten gewoon gratis (!) hebben afgelijnd, waarna ik terug naar de technische controle kon en alles OK was. Ik ben nooit klant geweest bij "Auto5", dus hun idee van het gratis te doen was klantenwerving, natuurlijk. Wow.
Tesla is niet in staat een wagen af te leveren die een technische keuring doorstaat. Een gemiddelde Porsche-rijder zal het daar véél moeilijker mee hebben dan wij, Tesla-fanatici van het eerste uur... Mocht ie dan nog het idee hebben om Tesla (ipv Auto5) erover aan te spreken, is ie waarschijnlijk tien dagen en 150 euro verder verwijderd van een oplossing...
Dit kan niet. Tesla rules, maar het kan toch niet zo moeilijk zijn om gewoon de service-kwaliteit van Toyota of Lexus te kopiëren?