Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Net op het nieuws (VRT) : Het journaal - Het Journaal Update 20190310 | VRT NU

In Nederland 35.000 mensen op straat in een klimaatbetoging...

Meest in de aandacht hier : interview met een betoger (05:00)
"want het klimaat is er niet alleen voor de prosecco-drinkende Teslarijder"

edit : het was Donald Pools, directeur Organisatie Milieudefensie.

Wat een koekenbakker zeg... :confused:
Wij liepen vandaag ook mee in de door hem mede georganiseerde klimaatmars, maar dit soort uitspraken hoeft hij voor mij niet te doen.
Helemaal mee eens dat we de lasten van de energietransitie eerlijk(er) moeten verdelen, maar ga niet als een CDA’er Tesla rijders daarvoor op deze manier wegzetten.
 
  • Like
Reactions: Jooop and S-19910
wow lelijk ja!!

Ja, gelukkig niet de nieuwe Model S :D

12DF8023-3A09-4033-9E6D-DB12E63C4F9D.jpeg
 
  • Funny
  • Like
Reactions: Adm and robertvg
Wat een koekenbakker zeg... :confused:
Wij liepen vandaag ook mee in de door hem mede georganiseerde klimaatmars, maar dit soort uitspraken hoeft hij voor mij niet te doen.
Helemaal mee eens dat we de lasten van de energietransitie eerlijk(er) moeten verdelen, maar ga niet als een CDA’er Tesla rijders daarvoor op deze manier wegzetten.

wat mij betreft is het grootste probleem dat het fundamentalisme dat deze kerel tentoonspreidt, véle mensen afstoot en dat mede daardoor de ganse beweging in een slecht daglicht komt.
 
  • Like
Reactions: Jooop
Wat een koekenbakker zeg... :confused:
Wij liepen vandaag ook mee in de door hem mede georganiseerde klimaatmars, maar dit soort uitspraken hoeft hij voor mij niet te doen.
Helemaal mee eens dat we de lasten van de energietransitie eerlijk(er) moeten verdelen, maar ga niet als een CDA’er Tesla rijders daarvoor op deze manier wegzetten.
Ik heb die uitspraak beloond door mijn donateursschap van Milieudefensie op te zeggen. Ik heb ze gebeld, verteld dat mij dit in het verkeerde keelgat is geschoten en dat ik verwacht dat de man hier publiekelijk op terugkomt. Ik ben benieuwd of er iets mee gebeurt...
 
In FD
Musk tegen SEC: inhoud tweets was al bekend
Musk tegen SEC: inhoud tweets was al bekend
Elon Musk, ceo van Tesla, stelt dat de inhoud van enkele betwiste tweets in februari over de productiedoelen van zijn bedrijf voor 2019 niet afwijkt van wat eerder al publiekelijk bekend was gemaakt en de inhoud is bovendien niet 'materieel'. Volgens Musk mag de SEC hem er niet van beschuldigen dat hij met deze tweets een eerdere gerechtelijke uitspraak tegen hem niet naleeft. Musk beroept zich onder andere op zijn grondwettelijke recht om vrijuit te mogen spreken. (etc.)
 
Ik heb mijn Vin gekregen en ben nu in “blijde” afwachting van levering van de Model 3. Vorige week ook een SMS gekregen van de toezegging van de gratis Autopilot… (niet besteld maar de prijsvermindering wel even moeten doorslikken). Kan niet meer volgen, gaat het er nu bij zijn of niet…Binnen geraken bij Tesla is bijna onmogelijk... Ben niet masochistisch genoeg...
 
Ik heb mijn Vin gekregen en ben nu in “blijde” afwachting van levering van de Model 3. Vorige week ook een SMS gekregen van de toezegging van de gratis Autopilot… (niet besteld maar de prijsvermindering wel even moeten doorslikken). Kan niet meer volgen, gaat het er nu bij zijn of niet…Binnen geraken bij Tesla is bijna onmogelijk... Ben niet masochistisch genoeg...

Tesla heeft je schriftelijk (SMS) een toezegging gedaan. Die komen ze echt wel na.
 
Niet gehad. Wil je mss laten zien wat je bedoeld?

Volgens mij gaat het nu zo: View attachment 385672View attachment 385671
2019, met EAP op 30/1 besteld 4/3 geleverd, dus ik krijg alles gratis.

Edit, dus alleen als je geen EAP hebt besteld krijg je AP. Daar zal de verwarring wel zitten, maar je schrijft dat je EAP hebt en dat wordt dan vanzelf FSD.