You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tesla introduceert een 150 km range M3 om subsidiegrens te omzeilen in Canada. Mooie stunt!
Tesla launches cheaper Model 3 with 150km range in Canada to get $5,000 incentive
Tesla launches cheaper Model 3 with 150km range in Canada to get $5,000 incentive
Lijkt me ook een prima idee om voor Nederland te doen. M3 onder € 50.000,-. S en X in ieder geval een minder in de 22% bijtelling. Achteraf natuurlijk en masse de software limiet er af door als nog aanschaffen van het resterende gedeelte.
Dat is ook niet zo verwonderlijk. De groei zit er nu echt in. En lithium-, kobalt- en nikkelmijnen heb je niet binnen een jaar geopend.Grondstoffen dreigen ook voor Tesla schaars te worden: Bericht: Tesla besorgt wegen knapp werdender Rohstoffe > Teslamag.de
Herboren h-Tron? Heb ik iets gemist ?Audi is er klaar mee
Audi wint niet van Tesla, stort zich verder op waterstof
Je weet dat je voor een Zoe zelfs bijtelling betaalt over de gehuurde batterij?Lijkt me ook een prima idee om voor Nederland te doen. M3 onder € 50.000,-. S en X in ieder geval een minder in de 22% bijtelling. Achteraf natuurlijk en masse de software limiet er af door als nog aanschaffen van het resterende gedeelte.
snap niet hoe je nog range anxiety kunt hebben bij een model 3 long rangeAudi is er klaar mee
Audi wint niet van Tesla, stort zich verder op waterstof
Dat is een iets ander verhaal. De belastingdienst had in 2014 het (legitieme) argument dat een auto zonder accu geen volledige auto is. Dus het betreft een essentieel onderdeel en toen is met terugwerkende kracht bij de cataloguswaarde een hoog bedrag bijgekomen. Later is dat weer iets naar beneden bijgesteld. Heeft overigens veel gedoe opgeleverd, ook bij mij want wij hadden er 3 gekocht in 2013 waardoor uiteindelijk Renault het BTW forfait verschil heeft vergoedt voor 5 jaar. Maar nu is wel ook de bijtelling hoger. Afijn, ik denk niet dat de belastingdienst er veel aan kan doen. Je kan het vergelijken met het chip tunen van ICE auto’s wat ook overduidelijk werdt mogelijk gemaakt door fabrikanten die een grotere motor plaatste maar software matig limiteerde opdat 14% bijtelling verkregen kon worden. Software flash en je had een dikke 100+ pk meer en uiteraard dikke uitstoot maar lekker goedkoop rijden. Dan is naar mijn mening de mogelijkheid om al onder de criminele 22% uit te komen achteraf te kopen range upgrade een prima legitiem middel daar het ook geen negatieve effecten heeft op CO2 uitstoot en het voor velen EV rijden mogelijk maakt.Je weet dat je voor een Zoe zelfs bijtelling betaalt over de gehuurde batterij?
En kijkend naar de bekende regeltjes leek dat ook zo. En toch konden ze er wat aan doen. Hoe weet je dat dat hier niet weer zal gebeuren? Vergeet niet dat bijtelling ook gewoon een forfait is en dat de fiscus daar, als er reden toe is, ook van af kan wijken. Denk bijvoorbeeld aan bovenmatig privé gebruik. Dan kan de belastingdienst het werkelijk genoten privé voordeel bij tellen.ik denk niet dat de belastingdienst er veel aan kan doen.
Het blijft voor die journalisten toch moeilijk om waterstof op de juiste manier te positioneren. Ook hier wordt een waterstof voertuig weer afgezet tegen een elektrisch voertuig (EV) terwijl beide elektrische voertuigen zijn.Audi is er klaar mee
Audi wint niet van Tesla, stort zich verder op waterstof
Dat mag, maar dat moet niet hoor (De Werking | WaterstofAutos.nl):Het verschil is de energie-opslag. Je moet een waterstof voertuig vergelijken met een batterij voertuig (BEV).
Strak geparkeerdView attachment 403936 Niet helemaal Tesla nieuws, maar toch. AD publiceert een artikel over de plannen in Amsterdam. Ze hadden een foto nodig van een EV die aan het laden is. Dan deze maar, weten zij veel