Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind het best lachwekkend, die opmerking 'dan stop je 50km eerder' en die lulkoek van 1 keer chargen naar Anton slaat ook nergens op. Vertel het even zoals het echt is, gewoon om de 3 uur even een kopje koffie en weer verder. Dan hou je niet iedereen voor de gek!
Ik hoorde van een medewerker van Allegro dat Audi bewust geen haast maakte de E-tron uit te leveren in de winter ivm koude en nog slechtere range. Allegro is daarbij betrokken om connectiviteit tussen Audi en hun laadpaal te stroomlijnen. Ze rijden zelf ook met 4 Jaguars om te testen.
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Ik meen gelezen te hebben dat de relevante stand bij einde kwartaal gaat om uitgeleverde aantallen, niet om verkochte!
Inderdaad, een auto telt bij Tesla pas als verkocht indien die ook daadwerkelijk geleverd is.
Dat geeft momenteel wat (extra) ruis, omdat er de formele mogelijkheid van retourneren (één, drie of zeven dagen) wordt geboden.
 
Last edited:
Als ze er nu weer zo'n groot feest van maken met allerlei nieuwe onthullingen en dergelijken, had ik dat denk ik toch echt 3 weekjes eerder hebben geprobeerd te pushen, want nu diende Tesla eventjes 900 miljoen dollar over te maken omdat de koers geen 360 was.

Tesla had al véél eerder aangegeven dat ze in geen geval alles in aandelen zouden uitkeren.
de datum van de koers lag overigens al veel eerder.
Het ging om de gemiddelde koers van 20 dagen , startende vanaf 25 januari of daaromtrend
 
Net op het nieuws (VRT) : Het journaal - Het Journaal Update 20190310 | VRT NU

In Nederland 35.000 mensen op straat in een klimaatbetoging...

Meest in de aandacht hier : interview met een betoger (05:00)
"want het klimaat is er niet alleen voor de prosecco-drinkende Teslarijder"

Mannekes, altijd al geweten dat jullie Nederlanders géén enkele culinaire smaak hebben.
Je moet champagne drinken ! Geen bucht-van-den-Aldi zoals Prosecco of Cava.
Niveau mannekes, niveau !






(voor de slechte verstaanders : :p:p:p : scarcasme is mij niet helemaal vreemd)


edit : het was Donald Pools, directeur Organisatie Milieudefensie.
 
Last edited:
Net op het nieuws (VRT) : Het journaal - Het Journaal Update 20190310 | VRT NU

In Nederland 35.000 mensen op straat in een klimaatbetoging...

Meest in de aandacht hier : interview met een betoger (05:00)
"want het klimaat is er niet alleen voor de prosecco-drinkende Teslarijder"

Mannekes, altijd al geweten dat jullie Nederlanders géén enkele culinaire smaak hebben.
Je moet champagne drinken ! Geen bucht-van-den-Aldi zoals Prosecco of Cava.
Niveau mannekes, niveau !






(voor de slechte verstaanders : :p:p:p : scarcasme is mij niet helemaal vreemd)


edit : het was Donald Pools, directeur Organisatie Milieudefensie.
Oftewel; YOLO.
En daar is geen woord Frans bij.