Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb enkele locaties waar mijn MYP steeds een waarschuwing geeft voor wagens die geparkeerd staan in een bocht, en dit zonder dat AP actief is. Tesla herkent deze objecten dus wel degelijk en ik kreeg die wagens correct afgebeeld in mijn scherm. Het is enkel een waarschuwing, de wagen remt niet af, waarschijnlijk omdat ik vertraag en begin in te sturen voor de bocht.
Dat heb ik ook en is niet de vraag. De vraag is of hij de onverlichte stilstaande auto op de snelweg zou hebben gezien, waarvan we nu weten dat radar die wel zou zien.
 
Tesla in een Nederlandse krant. Zou het positief zijn? Tuurlijk niet! :D
De prijsverhoging komt er niet omdat de marktvraag zo groot is. Het is een doorzichtige poging om de autoverkoop aan het eind van het lopend kwartaal nog even een duwtje in de rug te geven. Als klanten zover gebracht kunnen worden om net voor de prijsverhoging een auto te bestellen kan het aantal verkochte wagens nog wat worden opgekrikt.
En mogelijk refererend naar een mogelijk 7de model, de compact, die in 2025 zou moeten uitkomen:
Als Tesla niet op de proppen komt met een onvervalste kaskraker, zal het verder wegzakken. Dat gebeurt met een groeibedrijf zonder groei.
 
Tesla in een Nederlandse krant. Zou het positief zijn? Tuurlijk niet! :D

En mogelijk refererend naar een mogelijk 7de model, de compact, die in 2025 zou moeten uitkomen:

Dochter van een groot investeerder in de olie-industrie. Wat verwacht je anders?
 
  • Informative
Reactions: DuurzameHenk
Deze kop is eigenlijk van de pot gerukt, het incident betreft een Ford Mach-e, maar die wordt niet genoemd in de kop. Daarentegen noemen ze Tesla voor de clicks.



1710995611662.png
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Tesla wordt genoemd in dit persbericht daarom plemp ik het hier neer: volgens Nokian gaan banden onder een BEV langer mee dan onder een ICE vanwege de veel betere traction control.

Verbaasd mij niets, wij zitten dan ook al ruim over de 100.000km met onze Kleber all-season banden onder een M3 AWD (met acceleration boost die regelmatig gebruikt wordt. ;-) )
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Tesla model 3 auto van het jaar 2024. Maar als je dan het artikel leest is er weinig over (kort: prijs en goede rijeigenschappen) waarom ze gewonnen hebben en gaat het meer over de Volvo XC30.
 
Wel jammer dat het een saaie auto wordt genoemd. Wat is er zo leuk aan schakelen, denk ik dan.
Ha, we komen van ver, hè! Als saai nu nog het enige is wat over is van de hele waslijst aan anti argumenten, dan zijn we bijna de benchmark… 🤪

Ik vermoed dat deze man zich als ‘automonteur’ verplicht voelt om zo’n quote te maken. Grappig is dat hij na de quote enthousiast verder gaat met zijn verhaal. Zo saai vond hij het helemaal niet.

Ik ben daarentegen opgewonden dat ik morgen een nieuwe Tesla mag ophalen en kom daar graag voor uit! Ben ik nu officieel een Tesla Fanboy? 😅
 
Ha, we komen van ver, hè! Als saai nu nog het enige is wat over is van de hele waslijst aan anti argumenten, dan zijn we bijna de benchmark… 🤪

Ik vermoed dat deze man zich als ‘automonteur’ verplicht voelt om zo’n quote te maken. Grappig is dat hij na de quote enthousiast verder gaat met zijn verhaal. Zo saai vond hij het helemaal niet.

Ik ben daarentegen opgewonden dat ik morgen een nieuwe Tesla mag ophalen en kom daar graag voor uit! Ben ik nu officieel een Tesla Fanboy? 😅
Welkom tot de Tesla fanboy club! Iedere EV is goed en Tesla toch wel beter!
Welke Tesla gaat het worden? Oeps, zie het al een Model 3. De highlander, there can only be one.
 
  • Funny
Reactions: job-lek