Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is 31 Kw. Met die SoC lijkt me dat niet zo heel slecht?
Maar zo was hij ook begonnen.
Heb er meer dan een uur gestaan en dan maar vertrokken.
(viel een beetje tegen omdat we beiden honger hadden en helaas geen zin in de plaatselijke fast-food)

Nog terug naar het Hotel in Oslo, dag erna nog even rijden om ergens te eten en daarna tot Lillehammer voor volgende laadbeurt.
In het Hotel kan ik laden aan 6km/h, kan er maw nog druppelsgewijs wat bij laden.
 
ik hoop dat het gaat meevallen ;-) wij gaan ook die richting uit met een 70D ;-)
Tot nu toe nog helemaal geen probleem (maar we zijn nog maar ter hoogte van Lillehammer.
Met de hier toegelaten snelheden is het verbruik enorm laag.
(heb al een stuk gereden met een verbruik van 157 (in België geraak ik haast niet onder de 200)

Ik hou je verder op de hoogte hoe het verloopt. (wanneer vertrek jij?)

Vandaag trouwens geladen in Lillehammer aan 277 A / 462 km/hr :):cool::D
 
Pebe, ben benieuwd naar je bevindingen en route. In ieder geval een fijne reis!

Tot nu toe nog helemaal geen probleem (maar we zijn nog maar ter hoogte van Lillehammer.
Met de hier toegelaten snelheden is het verbruik enorm laag.
(heb al een stuk gereden met een verbruik van 157 (in België geraak ik haast niet onder de 200)

Ik hou je verder op de hoogte hoe het verloopt. (wanneer vertrek jij?)

Vandaag trouwens geladen in Lillehammer aan 277 A / 462 km/hr :):cool::D
 
Als dat klopt is dat inderdaad goed nieuws. Een stuk beter dan dat troosteloze hotel in Matougues. En die aire is in beide richtingen te bereiken.

We krijgen er dankzij Google translate wel een mooie uitbreiding van de taal bij :) Maar het gaat hard nu, DeC zit nu op 200 en verdubbelt deze zomer. En dat zijn de perfecte oplossingen, heb ik zelf ervaren. Net zo simpel als SuC inpluggen en uitpluggen zonder gehannes met kabel en pasjes. Mooi.
 
Heeft iemand deze al gehad? Ik rijd morgenavond naar Oostenrijk om familie "even" weg te brengen, je weet wel, gewoon "Omdat het kan" en zal dan eens opletten of hij dat bij mij ook doet op de heenweg. Terug laad ik al net tot het lijntje :)

Schermafbeelding 2016-07-11 om 13.33.15.png
 
Heeft iemand deze al gehad? Ik rijd morgenavond naar Oostenrijk om familie "even" weg te brengen, je weet wel, gewoon "Omdat het kan" en zal dan eens opletten of hij dat bij mij ook doet op de heenweg. Terug laad ik al net tot het lijntje :)

View attachment 184898

Neen, zondag geladen in Gent en gewoon de notification gekregen dat de auto geladen was om ..u.. .
Welke GSM operator is dit? Ergens een update die rekening houdt met drukte aan de SuC?
 
Neen, zondag geladen in Gent en gewoon de notification gekregen dat de auto geladen was om ..u.. .
Welke GSM operator is dit? Ergens een update die rekening houdt met drukte aan de SuC?

Ik zal het straks gaan zien. De bekende Schnitzel in Waldlaubersheim en dan kijken wat hij doet als hij een minuut of tien al genoeg heeft geladen. Zal wel weer niet druk zijn aan de SuC dus als hij het doet houdt hij geen rekening met drukte en als hij het niet doet, dan zou dat kunnen maar zeker weten doen we het niet.