Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla verlaagt weer de prijzen??

This site may earn commission on affiliate links.
Die voordelen zie ik wel, precies zoals @Niek beschrijft.
Als ze hetzelfde truckje uithalen als in Canada wel: auto met 5k goedkoper maker maar met een software range limit van 100km. Vervolgens de 5k terug vragen als upgrade naar de SR+.

Welk voordeel beschrijven jullie nu voor Tesla? Mijns inziens is dit geen voordeel.
Leuk ook dat Nederland in oppervlakte even groot is als Canada en iedereen die range nodig heeft he.

Laten we even een optie maken in Nederland voor een eventuele 300 extra verkopen, want erna is de spaarpot leeg. Ja tuurlijk
 
moet jouw S er dan al na 3 jaar uit? dat is ehh.. snel! Kun je die niet verder doorrijden?
Ja, 140k of 4 jaar. En ik zit al boven de 90.

Fiscaal is doorrijden het aller-, allerbeste. Maar een 3 of Y betekent sneller laden, zuiniger rijden en meer bereik. Aangezien we een keer of 12 per jaar de Alpen oversteken linksom of rechtsom scheelt dat dan wel zo'n 2 uur per rit" 14 in plaats van 16. Dat is me ook wat waard want dat betekent ook minder snel een hotel halverwege boeken. Maar nu betaal ik netto 180 euro per maand en met een Y rond de 500. Moeilijk moeilijk maar hoef nu daarover nog niet wakker te liggen.
 
Ja, 140k of 4 jaar. En ik zit al boven de 90.

Fiscaal is doorrijden het aller-, allerbeste. Maar een 3 of Y betekent sneller laden, zuiniger rijden en meer bereik. Aangezien we een keer of 12 per jaar de Alpen oversteken linksom of rechtsom scheelt dat dan wel zo'n 2 uur per rit" 14 in plaats van 16. Dat is me ook wat waard want dat betekent ook minder snel een hotel halverwege boeken. Maar nu betaal ik netto 180 euro per maand en met een Y rond de 500. Moeilijk moeilijk maar hoef nu daarover nog niet wakker te liggen.

Luxe problemen.... maar nog steeds problemen. ;).
 
  • Like
Reactions: Exiteer