Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla's Premium Connectivity wordt subscription based

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry om nog eens door te vragen: je hebt het dus opgezegd en een dag later weer aangemaakt: dat is duidelijk. Maar liep je abonnement dan gewoon door? Of heb je gewacht tot op het einde van je huidige lopende periode en dan eerst één dag zonder abonnement?

Klopt, ik heb gewacht tot een dag voor vervaldatum, dan opgezegd, en een dag later opnieuw aangemaakt. Dus technisch was het een dagje onderbroken.
 
Interessante (nieuwe) tekst in de bevestigingsmail dat PC afgelopen is:


Navigatie
check.png
check.png

Live verkeersweergave
cross.png
check.png

Satellietkaarten
cross.png
check.png

Video streamen*
cross.png
check.png

Caraoke*
cross.png
check.png

Muziek streamen*
cross.png
check.png

Internetbrowser*
cross.png
check.png

*Alleen beschikbaar op wifi met Standaard Connectivity

Dus volgens deze tekst maakt het niet uit of je PC koopt, no more internet. Vast een foutje.
 
Interessante (nieuwe) tekst in de bevestigingsmail dat PC afgelopen is:


Navigatie
check.png
check.png

Live verkeersweergave
cross.png
check.png

Satellietkaarten
cross.png
check.png

Video streamen*
cross.png
check.png

Caraoke*
cross.png
check.png

Muziek streamen*
cross.png
check.png

Internetbrowser*
cross.png
check.png

*Alleen beschikbaar op wifi met Standaard Connectivity

Dus volgens deze tekst maakt het niet uit of je PC koopt, no more internet. Vast een foutje.

Wat bedoel je met "No more internet"?
 
Het zal wel aan mij liggen dan :confused:

*Alleen beschikbaar op wifi met Standaard Connectivity
*Toegankelijk via wifi voor Standard Connectivity.

Ik lees niet echt verschil in deze, en ze zijn beide correct.

Met andere woorden, ik volg de opmerking niet dat er iets niet klopt?
 
Net premium abo verlengd (vanaf 28 aug). Netjes bevestiging per mail ontvangen.

in mijn account zie ik dit echter nergens terug. Ook niet via welke optie/link ik deze service weer kan beëindigen. Kan iemand mij wegwijs maken in “mijn account”?

is het probleem van de facturen (alleen maandelijks uploaden) al opgelost?
 
Mijn 4G verbinding werkt soms de eerste 5 minuten van het rijden niet (zou software issue zijn) dus heb ik via Macrodroid heel eenvoudig 2 macro's gemaakt:
  • Mobile hotspot on:
    • Trigger: bluetooth verbinding met Tesla Model S werd gekoppeld
    • Actie: zet mobiele hotspot aan
    • Gevolg: de Model S zal automatisch verbinding maken met de gekende hotspot
  • Mobile hotspot off:
    • Trigger: bluetooth verbinding met de Tesla Model S werd verbroken
    • Actie: zet mobiele hotspot uit
    • Gevolg: de Model S ziet de WiFi van de hotspot niet meer en zal verbinding maken met het thuisnetwerk
 
Mijn 4G verbinding werkt soms de eerste 5 minuten van het rijden niet (zou software issue zijn) dus heb ik via Macrodroid heel eenvoudig 2 macro's gemaakt:
  • Mobile hotspot on:
    • Trigger: bluetooth verbinding met Tesla Model S werd gekoppeld
    • Actie: zet mobiele hotspot aan
    • Gevolg: de Model S zal automatisch verbinding maken met de gekende hotspot
  • Mobile hotspot off:
    • Trigger: bluetooth verbinding met de Tesla Model S werd verbroken
    • Actie: zet mobiele hotspot uit
    • Gevolg: de Model S ziet de WiFi van de hotspot niet meer en zal verbinding maken met het thuisnetwerk

De wifi schakelt in de auto altijd uit bij wegrijden. Zal je dus ook elke keer aan moeten zetten.
 
  • Like
Reactions: dutchchili