Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tolbadge Mango APRR

This site may earn commission on affiliate links.
PS het emailadres dat @Phil V noemt is niet meer in de lucht. Het moet nu via de app. Denk eraan, voor de postcode 00 invullen en het cliëntnummer zoals dat op je factuur staat invullen zonder spatie. Ik heb even gevraagd of de nomade elec idd niet in Italië werkt
Kreeg je een niet afgeleverd bericht orzo? Ik had ook een mail gestuurd maar geen melding noch een antwoord tot op heden.
Waar in de app kun je dit regelen? Ik zie namelijk nergens een optie. Op de website kan het wel maar dan krijg je automatisch een nieuwe badge waarmee het idee verloren gaat.
 
Kreeg je een niet afgeleverd bericht orzo? Ik had ook een mail gestuurd maar geen melding noch een antwoord tot op heden.
Waar in de app kun je dit regelen? Ik zie namelijk nergens een optie. Op de website kan het wel maar dan krijg je automatisch een nieuwe badge waarmee het idee verloren gaat.
Ik kreeg idd een melding dat het emailadres uit de lucht was met een link naar een webformulier. Maar nochtans geen reactie ontvangen.
 
Kreeg je een niet afgeleverd bericht orzo? Ik had ook een mail gestuurd maar geen melding noch een antwoord tot op heden.
Waar in de app kun je dit regelen? Ik zie namelijk nergens een optie. Op de website kan het wel maar dan krijg je automatisch een nieuwe badge waarmee het idee verloren gaat.
Deze vond ik via Google. Heb met gemaild. Eens kijken of ik antwoord krijg.

[email protected]
 
Eindelijk reactie van Fulli. Kreeg een hele zwik aan formulieren toegestuurd maar geen antwoord op de vraag waarom de badge niet in Italië zou werken. De korting van 5 procent geldt maar voor een aantal trajecten, dat stond hierboven al, maar in principe ook maar tot 1 februari 2024. Als dat zo is wordt het nooit rendabel om over te stappen.

Edit: reactie kwam dit keer supersnel, idd niet werkend in Italië.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: job-lek
Deze mei vakantie ook de eerst reis met de tolbadge door Frankrijk gemaakt. Heerlijk, en geeft inderdaad zoals door iemand eerder in het topic al beschreven een beetje het priority-lane gevoel. Van de zomer in Italie denk ik nog veel meer profijt van.

Al dat gedoe voor die 5% begrijp ik overigens niet, maar dat moet ieder voor zich bepalen!
 
Mijn vrouw en ik cruisen momenteel door Italië. Zo troffen we onszelf gisteravond aan midden in het feestgedruis te Napels :).
En inderdaad, wat een weldaad die Fulli tolbadge. Geen gehannes met (credit-)kaartjes, geen gewacht, gewoon door de poort en je hoort dan meteen de eerste piep en bij de uitgang de tweede. Dat zijn de piepjes die rechtstreeks bijdragen aan de verhoging van comfort. Ik raad 'm iedereen aan.
 
Mijn vrouw en ik cruisen momenteel door Italië. Zo troffen we onszelf gisteravond aan midden in het feestgedruis te Napels :).
En inderdaad, wat een weldaad die Fulli tolbadge. Geen gehannes met (credit-)kaartjes, geen gewacht, gewoon door de poort en je hoort dan meteen de eerste piep en bij de uitgang de tweede. Dat zijn de piepjes die rechtstreeks bijdragen aan de verhoging van comfort. Ik raad 'm iedereen aan.
Nee!!!!!

Je moet het iedereen afraden! Dan blijven de rijen bij de gewone tolpoortjes lekker lang en genieten wij nog meer van het feit dat wij lekker kunnen doorrijden.
 
Als je bij SuC Beaune de peage afrijdt is daar een APRR service punt waar je een toll badge met een lege batterij in 2 minuten kan laten omruilen voor een nieuwe toll badge. Onze Mango badge die in de ochtend nog prima functioneerde van Turijn naar de Italiaanse grens deed bij de franse tolpoortjes opeens helemaal niets meer.
 
  • Informative
Reactions: MLKRMR
Als je bij SuC Beaune de peage afrijdt is daar een APRR service punt waar je een toll badge met een lege batterij in 2 minuten kan laten omruilen voor een nieuwe toll badge. Onze Mango badge die in de ochtend nog prima functioneerde van Turijn naar de Italiaanse grens deed bij de franse tolpoortjes opeens helemaal niets meer.
En wat is dan het gevolg aan de payage? Sta je dan iedereen op te houden. En wat is de oplossing?
Ik had verwacht dat er voor de slagboom nog een uitwegmogelijkheid naar de reguliere poortjes zou zijn, maar die was er niet zag ik. Zou wellicht te veel misbruik van gemaakt worden bij file, hoewel men nu veel kan opvolgen met nr-plaatherkenning, vb: boete geven, als je binnen de 2 weken geen nieuwe badge besteld hebt.
 
En wat is dan het gevolg aan de payage? Sta je dan iedereen op te houden. En wat is de oplossing?
Ik had verwacht dat er voor de slagboom nog een uitwegmogelijkheid naar de reguliere poortjes zou zijn, maar die was er niet zag ik. Zou wellicht te veel misbruik van gemaakt worden bij file, hoewel men nu veel kan opvolgen met nr-plaatherkenning, vb: boete geven, als je binnen de 2 weken geen nieuwe badge besteld hebt.
Er zit bij die poortjes een scanner die de barcode van je badge kan lezen.
 
De correcte plek voor een Fulli tolbadge is rechts net naast de AP camera module in een Model X, klopt dat?

Gezien vanuit de bestuurder uiteraard 😁

Edit: gevonden, dit gaat wel ergens passen 😂

IMG_6441.jpeg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: job-lek
Ik stoor me wel erg aan de witte plakstrip en die witte houder van de Fulli. Die witte sticker en houder verblijven permanent op het glas en doen mijn, overigens matig ontwikkeld, gevoel voor esthetiek geen goed.

Dat had gewoon een zwarte plakker moeten zijn. En liefst ook een zwarte houder. Franse slag.
 
Ik stoor me wel erg aan de witte plakstrip en die witte houder van de Fulli. Die witte sticker en houder verblijven permanent op het glas en doen mijn, overigens matig ontwikkeld, gevoel voor esthetiek geen goed.

Dat had gewoon een zwarte plakker moeten zijn. En liefst ook een zwarte houder. Franse slag.