Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Trauma van de dochter

This site may earn commission on affiliate links.
Daarnet heeft onze Model 3 over dochter een trauma bezorgd. Terwijl ik rustig naar de winkel ging om iets op te halen, bleef zij in de auto zitten. Blijkbaar werd het alarm geactiveerd en knalde de extreem luide muziek door de boxen telkens ze bewoog. Ze was helemaal overstuur. Ik ging er van uit dat de auto zou herkennen dat ze in de auto was blijven zitten (passagiersstoel). Is er iets dat ik mis deed een hoe kan ik dit vermijden ik de toekomst? Hopelijk is het niet nodig om de keycard mee te nemen voor dit soort situaties?
 
Sorry dat je dochter dat mee moest maken...
Gaat de auto op slot als jij wegloopt met je telefoon? Dan is dat wat er gebeurd is. telefoon in de auto laten, of keycard aan je dochter geven en die op de juiste plek leggen.

Of, zat ik me zojuist te bedenken. Dogmode aanzetten.
 
Dat heb ik hier ook met m'n dochter gehad.... die was lijk bleek.

Tegenwoordig let ik erop of Sentry aanstaat bij het verlaten maar het beste kun je naar het scherm kijken. Zolang het scherm aanblijft gaat er niks gebeuren.

Daarnaast, ik het juist tegenwoordig gemerkt dat wel de sensor in in ieder geval de bijrijdersstoel nu ook gebruikt wordt.
 
Bij mij inmiddels al twee keer gebeurd (iets met ezel en stenen). Eerste keer ging ik in bouwmarkt pakketje ophalen en bleven mijn zoon en vriend in de auto. Rare is dat ik niets op mijn telefoon door kreeg.. Een kwam lijkbleek binnenrennen.

Tweede keer regende het en ik liet mijn vrouw als een heer in de auto wachten... Hoef ik niet meer te doen....
 
Yep hier ook op de harde manier geleerd... mijn man en mijn zoon gelaten (op de achterbank) in de auto toen ik een pauze deed op de snelweg. Toen ik terug kwam waren ze allebei wakker en mijn man heel boos.

Hij had zijn key card gebruikt om de alarm te stoppen waardoor zijn profiel geactiveerd werd en de rijder stoel naar achter liet schuiven (tegen zijn benen duswwant hij zat achter) toen ik vervolgens binnen kwam en hij zat dan helemaal klem en nog bozer :')).

Zoontje ook helemaal aan het huilen van het herrie en ik moest heel hard sorry zeggen :'). Dussss... Lesje geleert, nu zet ik dogmode aan als ik even weg ben haha...
 
  • Funny
Reactions: BMW740iL and HWS
Ik gooi de deur nooit helemaal dicht en klik hem in de eerste vergrendeling, dan gaat hij niet op slot en in alarm modus.


Zo doe ik het ook, werkt het beste voor mij want ik wil toch graag mijn telefoon altijd bij mij houden voor wat dan ook.

Het is wat link om te doen als het om alleen (1 of meer) kleine kinderen gaat natuurlijk maar die zou ik sowieso niet alleen in de auto achterlaten.