Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Hier nog wat ‘betere’ foto’s van AP3.0 in actie... zelfs de kliko’s worden gespot!
Ook zie je de stoplichten (ook de pijlvormige) van kleur veranderen! Zoom maar in voor de pijlen in de lichten.
Kan helaas filmpje niet uploaden via de app.
B59607BE-0C5E-4F6C-BC3C-5B5AF54B7118.jpeg
95307E28-EA5F-4D0C-92E0-BFA097F06C40.jpeg
 
Ik heb na aanschaf van mijnS75 de HW3 pc gekocht. Toen ik vorige maand las dat de upgrades zouden gaan beginnen, heb ik via de app een afspraak ingepland met “HW3 update FSD” als onderwerp. Afspraak staat voor maandag 2 april en is al die tijd niet gewijzigd
 
Ik heb na aanschaf van mijnS75 de HW3 pc gekocht. Toen ik vorige maand las dat de upgrades zouden gaan beginnen, heb ik via de app een afspraak ingepland met “HW3 update FSD” als onderwerp. Afspraak staat voor maandag 2 april en is al die tijd niet gewijzigd

Dan zal het wel doorgaan denk ik. Het is nu officieel van start dus komt vast goed. Laat hier maar weten hoe het beloop gaat en hoe je ervaringen zijn!
 
  • Like
Reactions: OPRCE
Toch wel interessant: Jouw M3 LR is eind juni afgeleverd, mijn SR+ half september. Jij hebt hw3 en ik hw2.5. Blijkbaar gingen de duurdere modellen voor met verse hardware. Discriminatie !!! :p
Ja dat is idd vreemd, omdat alles geproduceerd na ongeveer 1 mei HW3 zou moeten hebben. Maar je bent zeker niet de enige die ondanks de latere productie datum nog 2.5 hebt gekregen.
 
Vreemd, ik krijg het volgende na maken van afspraak:
Beste heer X, de benodigde hardware voor uw upgrade naar HW3.0 is op dit moment in Nederland nog niet volledig beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Deze hardware upgrade wordt in etappes uitgerold en beschikbaar gemaakt voor installatie verdeeld in groepen auto`s. De voertuigen reeds aangeschaft met FSD bij aankoop krijgen hierin voorrang, deze worden per auto automatisch vrijgegeven. Wij zullen de ingeplande afspraak om deze reden annuleren. Excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Y - Tesla Service
 
Vreemd, ik krijg het volgende na maken van afspraak:
Beste heer X, de benodigde hardware voor uw upgrade naar HW3.0 is op dit moment in Nederland nog niet volledig beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Deze hardware upgrade wordt in etappes uitgerold en beschikbaar gemaakt voor installatie verdeeld in groepen auto`s. De voertuigen reeds aangeschaft met FSD bij aankoop krijgen hierin voorrang, deze worden per auto automatisch vrijgegeven. Wij zullen de ingeplande afspraak om deze reden annuleren. Excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Y - Tesla Service

M3 komt na MS/MX.
Waarschijnlijk rond (of na) de zomervakantie 2020
 
  • Like
Reactions: Primus
Dag allemaal, ik reageer niet zoveel op het forum maar lees altijd mee. Nu toch even een bijdrage. Mijn afspraak is gemaakt voor 8 april. Het is een mobile service afspraak. Ik heb een MS75 met MCU 1 en FSD. Fingers crossed dat het doorgaat! :)
 
  • Like
Reactions: Primus