Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Onderstaand bericht kreeg ik van Tesla:

Beste meneer ...,

Wij zien 2 afspraken in ons systeem. 1 voor mobile en 1 voor het service centre Eindhoven. Wij annuleren de afspraak voor op locatie aangezien de HW3 upgrade niet uitgevoerd kan worden door onze mobile service.

Met vriendelijke groet,
Tesla Mobile Service
 
Ter info. Ik had eerst ook een mobile afspraak voor de retrofit, maar die werd later door een SMS van Tesla omgezet naar de SeC omdat de geplande interventie niet mobile mogelijk was. Denk dat het in de toekomst zeker mobile mogelijk zal zijn maar misschien nu nog niet.
 

Attachments

  • 474C4C0F-51D2-4B3C-800D-9B73510831F5.jpeg
    474C4C0F-51D2-4B3C-800D-9B73510831F5.jpeg
    106.8 KB · Views: 97
Vandaag bericht van Tesla Mobile Service nadat ik gisteren hardware 3.0 bij de omschrijving had toegevoegd:

Goedendag, de benodigde hardware is op dit moment in Nederland nog niet beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Voor het andere punt komt onze monteur maandag bij u langs met aankomst tussen 08:30 en 10:30. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Tesla Mobile Service
 
Vandaag bericht van Tesla Mobile Service nadat ik gisteren hardware 3.0 bij de omschrijving had toegevoegd:

Goedendag, de benodigde hardware is op dit moment in Nederland nog niet beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Voor het andere punt komt onze monteur maandag bij u langs met aankomst tussen 08:30 en 10:30. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Tesla Mobile Service
Vreemde reactie aangezien mijn auto net een maand ouder is en wel de upgrade krijgt.

Je kan eens proberen bij SeC Eindhoven.
 
Daar heb ik het geprobeerd en zelfde reaktie

Volgens de tekst op de website (Full Self-Driving Computer Installations):
Europe Autopilot Computer: 2.5
Built after March 2018 Model S, Model X - Scheduling
Model 3 - May
Global Autopilot Computer: 2.0 and 2.5
Built March 2018 or earlier May

Grappig genoeg valt mijn X onder de laatste categorie maar heb ik een afspraak staan die door Tesla van eind naar half april is verplaatst.
 
Ook besteld, zou mooi zijn als ze ook MCU2 tegelijk aanbieden. Vraag me wel of in FM/DAB+ ga missen ipv streaming...

Ik heb het omgekeerd begrepen. Als je de MCU upgrade doet kan je tegelijk de HW3 mee laten nemen. Uiteraard: als je hebt betaald voor FSD gratis, anders standaard prijs.

Helaas is zover ik weet de MCU upgrade nog niet te boeken...