Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Gele randen zijn weggehaald gister en HW 3 is ingebouwd. Verder hadden ze nog wat eigen servicepuntjes: Rubbers Falcon wing doors verwijderd vanwege bekend uitdrogingsprobleem (nog geen merkbaar meer lawaai gehoord) en een stuk kabelboom aangepast. Steuntjes front camera hoefde niet vervangen te worden.

Al met al een soepele service ervaring, wel de hele dag mee bezig geweest.
 
  • Like
Reactions: wooter
Wat zal een HW 3.0 auto met FSD op de tweedehands markt extra opleveren t.o.v. een HW2.5 zonder FSD. Is er een tweedehands autosite waar je die opties aan/uit kunt vinken ter vergelijking...

Ligt eraan wanneer je die auto met FSD verkoopt. Je krijgt nu zeker niet de investering die je voor FSD hebt gemaakt er absoluut niet voor terug.

Ook of HW2.5 wel EAP heeft want verschil tussen EAP en FSD is momenteel minimaal maar verschil tussen AP en FSD is wel groot qua features.
 
Gisteren update in Rotterdam gekregen. duurde de hele dag (ook groene schermrand instrumentendisplay aangepakt). Met selfdriving visualisations zie je ook de pijlen op de weg en de stoplichten, hoewel hij soms moeite heeft met de nog al hoog en dichtbij geplaatste stoplichten boven de weg. Ook de richtingpijltjes van de stoplichten staan aangegeven. Best knap.
 
Auto onderkent zelfs de vuilnisbakken op straat - HW3, 2020-12-5
IMG_1251.jpeg
 
Met de maand mei in zicht, en indrukwekkende videos uit de VS met auto's die voor stoplichten stoppen, heeft iemand al zicht op HW3 upgrades voor de Model 3 in NL? Ik heb vast een service verzoek ingeschoten via de app voor half mei om mijn M3LR te upgraden van HW2.5 naar HW3, sms bevestiging ontvangen maar ik verwacht dat hij nog wel geannuleerd gaat worden. Maar niet geschoten altijd mis, wie weet heb ik binnenkort ook vuilnisbakken op m'n scherm :p
 
Op de Amerikaanse site staat nog Model 3 in Europa 'Expected May', maar dat staat er al maanden. Ik wacht geduldig tot daar 'Scheduling' verschijnt (of iemand hier bevestigt dat de 3 ook wordt gedaan).

Stoplichtenupdate wordt hier sowieso Q3, heeft Musk al getwitterd.
 
Met de maand mei in zicht, en indrukwekkende videos uit de VS met auto's die voor stoplichten stoppen, heeft iemand al zicht op HW3 upgrades voor de Model 3 in NL? Ik heb vast een service verzoek ingeschoten via de app voor half mei om mijn M3LR te upgraden van HW2.5 naar HW3, sms bevestiging ontvangen maar ik verwacht dat hij nog wel geannuleerd gaat worden. Maar niet geschoten altijd mis, wie weet heb ik binnenkort ook vuilnisbakken op m'n scherm :p

Zolang het alleen maar om wat visualisatie gaat (zoals vuilnisbakken op je scherm) heb ik niet zo'n haast. Laat ze eerst maar even oefenen bij andere M3 rijders ;)
 
  • Disagree
Reactions: Edi99
Met de maand mei in zicht, en indrukwekkende videos uit de VS met auto's die voor stoplichten stoppen, heeft iemand al zicht op HW3 upgrades voor de Model 3 in NL? Ik heb vast een service verzoek ingeschoten via de app voor half mei om mijn M3LR te upgraden van HW2.5 naar HW3, sms bevestiging ontvangen maar ik verwacht dat hij nog wel geannuleerd gaat worden. Maar niet geschoten altijd mis, wie weet heb ik binnenkort ook vuilnisbakken op m'n scherm :p
Na het plaatsen van dit bericht een annulering sms ontvangen van Tesla, viel te verwachten :p