Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ook nog niet. Ik ben benieuwd hoe jullie T logotje eruit ziet? Volgens mij is die halo er altijd?
gubetu3u.jpg
 
Last edited:
Tesla vrienden, ik was één van de eerste die V6.0 heb ontvangen. Ook mijn teleurstelling heb ik hier direct gemeld. deze week ben ik op en neer naar Zwitserland gereisd. Heen via Duitsland en terug via Frankrijk. Moet zeggen dat de navigatie toch wel een forse verbetering lijkt. De route is een stuk beter zichtbaar. Het centrale scherm is nu wel in staat een route van meer dan 250km weer te geven. Aanduidingen van druk verkeer is beter zichtbaar. Heb een aantal malen files gehad waar ik mooi omheen geleid werd. Van Egerkingen naar Metz leek mij de afstand kritisch, met mijn gemiddelde verbruik, daarom had ik besloten een stuk snelweg af te snijden via Molsheim-Saverne. Scheelt ca. 20km. Tot mijn verbazing kwam de navigatie zelf ook met deze suggestie. Maw ik begin toch langzamerhand meer verbeteringen te ontdekken.
 
Last edited:
Ik krijg die calendar niet aan de praat. Al tien keer alle iPhone instellingen gecontroleerd (volgens richtlijnen die de app aangeeft), alle calendar app settings in de auto geprobeerd, Model S app gesloten en weer geopend, uitgelogd en weer ingelogd, app weggegooid en weer gedownload, Bluetooth pairing weggegooid en opnieuw gepaird, middenscherm gereset met scrollwieltjes, inmiddels twee updates bovenop V6.0 verder, maar ik krijg geen calendar weergave in de auto. Word er gestoord van. Moet denk ik toch nog ergens een iPhone setting zijn. Iemand anders met een soortgelijke ervaring?

Ik had er ook problemen mee, maar na een nieuwe pairing lukte het wel nadat ik de Tesla App opende. Misschien toch nog eens opnieuw pairen (forget this phone op de Model S)?
 
Tesla vrienden, ik was één van de eerste die V6.0 heb ontvangen. Ook mijn teleurstelling heb ik hier direct gemeld. deze week ben ik op en neer naar Zwitserland gereisd. Heen via Duitsland en terug via Frankrijk. Moet zeggen dat de navigatie toch wel een forse verbetering lijkt. De route is een stuk beter zichtbaar. Het centrale scherm is nu wel in staat een route van meer dan 250km weer te geven. Aanduidingen van druk verkeer is beter zichtbaar. Heb een aantal malen files gehad waar ik mooi omheen geleid werd. Van Egerkingen naar Metz leek mij de afstand kritisch, met mijn gemiddelde verbruik, daarom had ik besloten een stuk snelweg af te snijden via Molsheim-Saverne. Scheelt ca. 20km. Tot mijn verbazing kwam de navigatie zelf ook met deze suggestie. Maw ik begin toch langzamerhand meer verbeteringen te ontdekken.

Goed om te lezen dat er toch echt wel nuttige verbeteringen in zitten (heb jij de kaarten-update ook al?)

Voor mij is nog steeds de hamvraag: doet íe nu, los van files, ook standaard de snelle route in plaats van de korte?
Dus stel: ik wil van Den Haag naar Amsterdam Noord. Wordt ik dan niet meer over de Keizersgracht geleid, maar gewoon via de ring A10?

Daar zou ik blij van worden! :)
Onno
 
Goed om te lezen dat er toch echt wel nuttige verbeteringen in zitten (heb jij de kaarten-update ook al?)

Voor mij is nog steeds de hamvraag: doet íe nu, los van files, ook standaard de snelle route in plaats van de korte?
Dus stel: ik wil van Den Haag naar Amsterdam Noord. Wordt ik dan niet meer over de Keizersgracht geleid, maar gewoon via de ring A10?

Daar zou ik blij van worden! :)
Onno
Ja, de kaarten komen een dag of wat later binnen. Je hebt nog geen keuze tussen snelle of kortere route alleen is de berekende route nu wel dynamisch. Had een paar files onderweg naar Zwitserland deze week en werd toen een stuk binnendoor geleid. Zelf heeft ie me nog nooit door een centrum willen leiden. Ben benieuwd of jou route straks ook beter is.
 
Goed om te lezen dat er toch echt wel nuttige verbeteringen in zitten (heb jij de kaarten-update ook al?)

Voor mij is nog steeds de hamvraag: doet íe nu, los van files, ook standaard de snelle route in plaats van de korte?
Dus stel: ik wil van Den Haag naar Amsterdam Noord. Wordt ik dan niet meer over de Keizersgracht geleid, maar gewoon via de ring A10?

Daar zou ik blij van worden! :)
Onno

Helaas. Ik werk niet ver v d piet Heijn tunnel, maar als ik Den haag ingeef gaat ie dwars door de stad ... Hij crasht niet meer, en is sneller, wel beter dus.