Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Navigatie crash is verholpen met 6.0. Dit weekend 2x naar fantasy fair gereden, zonder enig probleem.
Alleen valt me op dat gezoem van de motor, dat lijkt steeds erger te worden. Met dat gezoem bedoel ik bij acceleratie, alsof het niet geolied is.... Vreemd.
Binnenkort heb ik zowiezo de onderhoud beurt, maar meteen vragen of dit kwaad kan
 
Ook bijzonder vreemd: het stukje A27 > A2 richting Utrecht ter hoogte van Lexmond. Dan wil ie dat ik de snelweg verlaat en door Lexmond de A2 ga opzoeken.. Reed uiteraard gewoon door op de A27 met als resultaat 3 min tijdwinst :)
Laat die kaartupdate maar komen!

Gisterenavond tijdens het laden in Oosterhout even gesproken met mrrm. Was leuk je gesproken te hebben. Heb weer wat handige tips gekregen (rubberen matten en bagagenet frunk).
Toen ik arriveerde stond er een zwarte of blauwe en een prachtige rode ;-) van een van onze zuiderburen. Terwijl wij in gesprek stonden vertrokken zij weer. Ook iemand van hier?
 
Ook bijzonder vreemd: het stukje A27 > A2 richting Utrecht ter hoogte van Lexmond. Dan wil ie dat ik de snelweg verlaat en door Lexmond de A2 ga opzoeken.. Reed uiteraard gewoon door op de A27 met als resultaat 3 min tijdwinst :)
Laat die kaartupdate maar komen! ...
Die misleiding negeer ik al sinds ik de Tesla heb.

Dit is volgens mij niet zozeer dat er iets mis is met de kaart, maar met de routering. De nav koos/kiest voor de kortste route, helaas niet voor de snelste.

Inderdaad eens kijken of dit met de v6 nav voorbij is.