Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ook nog steeds aan het wachten :-( gisteren bij het laden in aartselaar mij even aan het draadloos netwerk aldaar gehangen want wie weet .... Maar nee nog steeds noppes nix... (trouwens wel jammer dat je buiten de openingsuren niet even binnen kunt gaan zitten en met een koffie even een beetje werken, dacht dat ze die zijdeur voor de toiletten gingen gebruiken om een "avond" toegang te voorzien)
 
Ook hier met smart te wachten op de 6.1 update. Komend weekend richting Oostenrijk, had gelijk een leuke test geweest van de nieuwe features zoals TACC en Trip Energy Prediction. Ach... moeten we nog maar een keer gaan boarden als de update er wel is :p
 
Vanmiddag ivm met mijn " alarmsireneissue " - dubbele woord waarde!:smile:, langs de SeC Den Haag geweest.
Het probleem is opgelost door de software te updaten naar 6.1 :biggrin:
Op de terug weg uiteraard getest. Met name de TACC en de Trip-verbruik-voorspelling.
Ik kan nog geen definitief oordeel vellen, maar de TACC reageert soms wat abrupter dan ik zelf zou doen. Het werkt -lijkt het- het beste op de snelweg.
De verbruiksvoorspeller zat er uiteindelijk 4% naast. Bij vertrek was het restant nog 46% bij aankomst (realisatie) was dit dus 42%.
Wellicht een korte route om hier definitief iets over te concluderen (50Km).
Ben wel blij met de upgrade, alleen jammer dat mijn vrouw het niet aan buitenkant kon zien toen ik thuis kwam. Zij zag " geen verschil" zij ze.:tongue:
 
Ben erg blij met de nieuwe prediction feature. Ook de 3e optie na rijrichting, noorden nu routeoverzicht werkt super zoomt automatisch in naarmate dichter bij je bestemming komt.
image.jpg


image.jpg
 
Ik ook nog steeds aan het wachten :-( gisteren bij het laden in aartselaar mij even aan het draadloos netwerk aldaar gehangen want wie weet .... Maar nee nog steeds noppes nix... (trouwens wel jammer dat je buiten de openingsuren niet even binnen kunt gaan zitten en met een koffie even een beetje werken, dacht dat ze die zijdeur voor de toiletten gingen gebruiken om een "avond" toegang te voorzien)

Was er deze week nog en informeerde hierover - is echt wel de bedoeling dat dit gaat komen. Nog even geduld dus blijkbaar.
 
Inmiddels heb ik ontdekt dat de Preconditioning vooral goed werkt met je agenda. Vandaag meerdere keren met buiten -1 in een aangenaam warme auto gestapt toen ik naar een afspraak moest.

Helaas was de auto vandaag door onverklaarbare redenen niet bereikbaar met de app waarop ze mij via de servicepunt een nieuwe manier van resetten hebben laten uitvoeren. Ik moest de wieltjes nu langer dan voorheen indrukken totdat het dashboard scherm ook uit gaat. Dat deed ik eerst met de platte knopjes, daarna was alles weer perfect.

De voorspelling werkt op de A2 na 19 uur helemaal niet, je mag daar overdag 100 waardoor je savonds ineens een veel te zuinige inschatting krijgt (+/- 20%).
 
Vanmiddag kreeg ik het bericht dat ik de nieuwe software kon downloaden. Eerst aan de stekker thuis gezet en toen pas downloaden geactiveerd. Gaat dus niet samen want laden begon pas nadat de nieuwe software was geïnstalleerd. Ben benieuwd of ik morgen de achteruitrij streepjes zie. Net even geprobeerd maar nog nix te zien..................
 
Vanmiddag kreeg ik het bericht dat ik de nieuwe software kon downloaden. Eerst aan de stekker thuis gezet en toen pas downloaden geactiveerd. Gaat dus niet samen want laden begon pas nadat de nieuwe software was geïnstalleerd. Ben benieuwd of ik morgen de achteruitrij streepjes zie. Net even geprobeerd maar nog nix te zien..................

M'n auto staat bij Tesla Amsterdam voor een nieuwe drivetrain.
Kreeg net een app dat er nieuwe software klaarstaat.
Hopelijk komen er ook de nieuwe Bosch ruitenwissers op.
Er moesten ook wat cosmetische zaken gedaan worden rondom de auto.
Prima samenwerking tussen ABS- Splinter en Tesla die de werkzaamheden omderling afstemmen.
Morgen wordt de tesla weer thuisgebracht en nemen ze de leenauto van Splinter weer mee terug.
 
Nog he-le-maal niets hier. Nax. Nada. Zip.
Ze trekken zich niets aan van anciënniteit op dit forum, haha.
Tesla straft mij nu omdat ik V5.8 maandenlang heb weggedrukt omdat ik niet wilde dat LOW werd uitgeschakeld :)

Vraag: kan de autopilot hardware achteraf worden ingebouwd?
Zou ik direct laten doen.
 
Nog he-le-maal niets hier. Nax. Nada. Zip.
Ze trekken zich niets aan van anciënniteit op dit forum, haha.
Tesla straft mij nu omdat ik V5.8 maandenlang heb weggedrukt omdat ik niet wilde dat LOW werd uitgeschakeld :)

Vraag: kan de autopilot hardware achteraf worden ingebouwd?
Zou ik direct laten doen.

Nope kan niet achteraf worden gemonteerd. Verder hier ook nog 6.0 .... Bij Tesla moet je gewoon geduld hebben met alles, behalve als je het rechter pedaal indrukt natuurlijk... :tongue:
 
Nog he-le-maal niets hier. Nax. Nada. Zip.
Ze trekken zich niets aan van anciënniteit op dit forum, haha.
Tesla straft mij nu omdat ik V5.8 maandenlang heb weggedrukt omdat ik niet wilde dat LOW werd uitgeschakeld :)

Vraag: kan de autopilot hardware achteraf worden ingebouwd?
Zou ik direct laten doen.

Ik ben gewoon te snel geweest met bestellen.
Voor hetzelfde geld had ik nu een P85D gehad.
Nog sneller - autopilot - betere stoelen.
Het lot van de early adapter.
Wat een stierenstront.