Philinator
Member
vanochtend weer een melding voor update en ik zit al op 116. zo maar eens installeren op kantoor. file op de a27 is al erg genoeg:smile:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor ons 'classic' rijders, om te zien wat we missen: Tesla Model S Adaptive Cruise and Auto High Beam demo - YouTube
vanochtend weer een melding voor update en ik zit al op 116. zo maar eens installeren op kantoor. file op de a27 is al erg genoeg:smile:
Update klaar. Nu versie 6.1.2.2.140. Verschillen kan ik niet zo snel vinden.
Bedankt Maurice, nu wil ik een nieuwe kopen....hoe ga ik dat thuis uitleggen?? Of koop gewoon weer een zwarte ;-)
Rij je dan zo slecht ;-)Ik had een loaner mee, en ben genezen. Bij Lane department wordt ik gek van het gebrom, en TACC past niet bij mijn rijstijl...
same - heb snel door de notes gebladerd - maar niets sprong eruit. Wat me wel opviel is dat deze update een pak sneller was dan de vorige 2 (om te installeren).
Inderdaad. Met name als je een telefoongesprek wilt eindigen via druk op scrollwheel: als de ander je net voor is, heb je een favoriet verwijderd
:biggrin:haha inderdaad. Maar ik hoop meestal maar dat de ander wel ophangt.
Off Topic: dat gezegd hebbende had ik vanochtend iets grappigs: ik was klaar met een gesprek met callcenter van de Media Markt.
Ik ging er vanuit dat zij wel zou ophangen dus ik zal alweer in een ander schermpje op de iPhone.
2 minuten later over de carkit:
MM: "Meneer, u heeft nog niet opgehangen!"
Ik: "O hallo, welkom terug"
MM: "Kunt u s.v.p. het gesprek beeidigen?"
Ik: "Ehm, ja dat kan ik wel, maar kunt u dat dan niet?"
MM: "hmm, kunnen wel maar ik heb liever dat u ophangt"
Ik: "okay, dus als ik niet ophang luisteren we over 30 minuten nog naar elkaars zwijgen?"
MM: "In theorie wel ja"
Ik: "Oh wat apart. Gewoon uit interesse: waarom hangen jullie niet op?"
MM: "We hebben liever dat de klant dat doet"
Ik: "...want.... dat krijg je strafpunten omdat niet niet klant/servicegericht bent??"
MM: "Daar mag ik niks over zeggen, sorry"
Ik: "Okay, nou, doei dan maar!"
haha inderdaad. Maar ik hoop meestal maar dat de ander wel ophangt.
Off Topic: dat gezegd hebbende had ik vanochtend iets grappigs: ik was klaar met een gesprek met callcenter van de Media Markt.
Ik ging er vanuit dat zij wel zou ophangen dus ik zal alweer in een ander schermpje op de iPhone.
2 minuten later over de carkit:
MM: "Meneer, u heeft nog niet opgehangen!"
Ik: "O hallo, welkom terug"
MM: "Kunt u s.v.p. het gesprek beeidigen?"
Ik: "Ehm, ja dat kan ik wel, maar kunt u dat dan niet?"
MM: "hmm, kunnen wel maar ik heb liever dat u ophangt"
Ik: "okay, dus als ik niet ophang luisteren we over 30 minuten nog naar elkaars zwijgen?"
MM: "In theorie wel ja"
Ik: "Oh wat apart. Gewoon uit interesse: waarom hangen jullie niet op?"
MM: "We hebben liever dat de klant dat doet"
Ik: "...want.... dat krijg je strafpunten omdat niet niet klant/servicegericht bent??"
MM: "Daar mag ik niks over zeggen, sorry"
Ik: "Okay, nou, doei dan maar!"
Een telefoongesprek kun je ook ophangen op het touch panel, net zo handig ;-)
Die verklaring kan ik wel verzinnen. Het verbreken door de agent is een signaal van een misschien niet goed verlopen gesprek.:biggrin:. Krankzinnig gesprek natuurlijk dit. Zulke gesprekken maken mij altijd erg nieuwsgierig naar de redenen "waarom" ....
Die verklaring kan ik wel verzinnen. Het verbreken door de agent is een signaal van een misschien niet goed verlopen gesprek.
In hun call center applicatie wordt geregistreerd wie het gesprek verbreekt. In het kader van Big Brother moeten alle gesprekken waar de call center agent
het gesprek verbreekt worden teruggeluisterd door de teamleider. Dit om te beoordelen of er wel juist en klant/servicegericht is gehandeld.
De agent scoort dus geen (bonus)punten als hij zijn direct leidinggevende opzadelt met het terugluisteren van dergelijke gesprekken, zelfs al verlopen die gesprekken an sich correct.
Ik heb zelf de versie met autopilot hardware, geproduceerd precies in de tweede week dat dat werd toegevoegd. Dus bij het bestellen wist ik het niet eens. Als het op een paar weken aankomt is het het wachten wel waard, maar een jaar zeker niet. Dan kun je beter al een jaar rondrijden in een TeslaJa, ik voel me nu ook een "Classic" driver. Voelde ik me in december 2013 nog de eigenaar van de meest geavanceerde auto op dat moment, denk ik nu dat ik beter een jaartje of wat had kunnen wachten met het bestellen van mijn Tes. Aan de andere kant, mijn "oude" Tes ligt nog steeds jaren voor op alle andere automerken en ik ben er nog steeds heel gelukkig mee. Ik maak mezelf blij met het gevoel dat ik toch bij de eerste Tesla owners was en dat ik er in blijf rijden totdat het een klassieker wordt. Gezien de huidige ontwikkelingen zal dat niet meer zolang duren.....